خبرهای داغ:
صادر شد:

بیانیه بسیج رسانه استان قزوین در جهت حمایت از پوشش رسانه اردوهای جهادی

بسیج رسانه استان قزوین در جهت «اطلاع رسانی هنرمندانه ازکارها، پیشرفتها، موقعیتها و توانائیهای روزافزون جوانان عزیز گروههای جهادی و بسیج سازندگی» بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۲۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بسیج رسانه استان قزوین در جهت «اطلاع رسانی هنرمندانه ازکارها، پیشرفتها، موقعیتها و توانائیهای روزافزون جوانان عزیز گروههای جهادی و بسیج سازندگی» بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:
بسمه تعالی:
حضرت امام صادق(ع): كونوا دُعاةً لِلنّاسِ بِالخَيرِ بِغَيرِ ألسِنَتِكُم ؛ لِيَرَوا مِنكُمُ الاِجتِهادَ وَ الصِّدقَ وَ الوَرَعَ.
مردم را بدون زبان (بلکه با عمل خویش) به سوی خوبی فراخوانید تا از شما سخت کوشی در راه دین و صداقت و خداترسی را ببینند.

بسیج در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر و حیات بخشی در پویایی هر چه بیشتر نظام و مجموعه حاكمیت كشور داشته است و بی شک از ظرفیت های بی شماری برای كمك به مردم و دولت برخوردار است. در همین راستا بسیج پس از دوران دفاع مقدس، وارد میدان های سازندگی كشور در عرصه های مختلف شد و به خوبی نشان داد، از توانمندی های غیر قابل انكاری برای آبادانی ایران برخوردار است.

بررسی بیانات رهبری معظم انقلاب در طول چهل سال گذشته نشان می دهد که آسایش مردم خصوصا توده مردم ، رفع مشکلات معیشتی و رفاهی آنان در فقر زدایی ، برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض ها از دغدغه های اصلی و همیشگی معظم له بوده و هست ؛ لذا با تدبیری هوشمندانه و حکیمانه در سال آغازین دهه پنجم انقلاب و پس از فراز و فرودهای بسیار انقلاب اسلامی ایران همچنان به صورت مکرر بر فعالیت های جهادی تاکید و از آن به عنوان بهترین مجرا و کانال برای محرومیت زدایی از مناطق محروم و دور از دسترس دولت یاد می کنند.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین با لبیک به فرمایشات رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی و در راستای همگانی کردن شعار «خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» ، «تبدیل حرکت‌های جهادی به گفتمان عمومی» و همچنین «اطلاع رسانی هنرمندانه ازکارها، پیشرفتها، موقعیتها و توانائیهای روزافزون جوانان عزیز گروههای جهادی و بسیج سازندگی» آماده است با استفاده از همه ظرفیت خود ، در کنار سایر رده های رسانه ایِ مسئول و با همت و تلاش جهادگران بسیجی عرصه خبر و رسانه، عملکرد و اخبار خوب و امیدبخشِ گروههای جهادی استان در سراسر کشور و دورافتاده ترین نقاط این سرزمین مقدس را به سمع و نظر مردم مقاوم ، ولایتمدار و بزرگوار ایران اسلامی برساند.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار