احسان سالاری مسئول بسیج سازندگی رابر در خصوص آخرین جزئیات فعالیت جهادگران بسیجی شهرستان در مناطق سیل‎زده کشور گفت: شهرستان حمیدیه جهت ساخت و نیز تعمیرات منازل به استان کرمان واگذار گردیده است و سهمیه شهرستان رابرجهت ساخت و تکمیل ۳ باب منزل با همکاری شهرستان های ارزوئیه ، بافت و رفسنجان و۹ واحد مسکونی جهت تعمیرات و بهسازی است.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۷۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، احسان سالاری مسئول بسیج سازندگی رابر در خصوص آخرین جزئیات فعالیت جهادگران بسیجی شهرستان در مناطق سیل‎زده کشور گفت: شهرستان حمیدیه جهت ساخت و نیز تعمیرات منازل به استان کرمان واگذار گردیده است و سهمیه شهرستان رابرجهت ساخت و تکمیل ۳ باب منزل با همکاری شهرستان های ارزوئیه ، بافت و رفسنجان و۹ واحد مسکونی جهت تعمیرات و بهسازی است.

وی از اعزام یک گروه جهادی به مدت ۱۰ روز در منطقه خبرداد و افزود: سهمیه رابر برای تعمیرات واحدهای مسکونی سیل‎زدگان ۹ واحداست که در شهرستان حمیدیه واقع شده اند ، در حال حاضر ساخت منازل تا مرحله آرموتور کف و انتظار ۳واحد مسکونی بسته و تحویل داده شد.

احسان سالاری گفت: اعزام گروه جهادی متخصص نیز در دستور کار قرارداردلذا از عموم مردم جهت نام نویسی و شرکت در اردوهای جهادی شهرستان حمیدیه دعوت به عمل آوریم.

ارسال نظرات