خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گردهمایی پیشکسوتان بسیجی آزاده گفت: آزادگان ما بخاطر پیروی از قرآن، رسالت‌های انبیاء(ع) و ائمه اطهار (ع) در تمام دنیا ممتاز هستند.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۱۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گردهمایی پیشکسوتان بسیجی آزاده، که به مناسبت سالروز ورود آزادگان در سالن اجتماعات شهید حسن‌پور سپاه برگزار شد، اظهار کرد: ایامی که یادآور خاطره بازگشت شما آزادگان به میهن اسلامی است، فراموش نشدنی است و این روز را تبریک عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: همه ملت ایران چشم‌انتظار بازگشت آزادگان سرافراز بودند و خانواده‌های شما نیز بیش از همه انتظار می‌کشیدند و ورود شما عزیزان به میهن اسلامی باعث خوشحالی همه ملت ایران شد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه آزادگی ارمغان توحید و اخلاص است، خاطرنشان کرد: آزادگی یعنی دل بریدن از همه چیز و دل بستن به خدا؛ برای شما این فرصت در سال‌های اقامت در زندان‌های سخت رژیم منحوس بعثی تجربه و تمرین شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: آزادگان ما در مقایسه با اسرای تمام جنگ‌هایی که در دنیا رخ داده است، ممتاز هستند چرا که آزادگان ما قرآن دارند که آیه آیه آن رمز و راز استقامت، دلداری و عهد و پیمان با خدا نگهداشتن اسj.

وی افزود: در مکتب اسلام و اهل بیت (ع) انسان‌های پیرو قرآن و ائمه اطهار (ع) در هر کجای عالم که باشند، آزاده محسوب می‌شوند و حتی زندان هم نمی‌تواند سرمایه آزادگی که برخاسته از قرآن، نهج‌البلاغه و مکتب اهل بیت (ع) است را از ما بگیرد.

آیت‌الله عابدینی ابراز کرد: باید از این سرمایه معنوی که شما سالیان سال برای آن رنج‌های بسیاری را متحمل شدید، استفاده بیشتری شود. عدالت، نماز و قرآن در استان قزوین که دائم در بیانات رهبری مشاهده می‌کنیم، بیش از پیش نیازمند یاری و کمک شما عزیزان است.

امام جمعه قزوین افزود: آزادگان محفل فکری تشکیل بدهند و تلاش کنند در بخش‎های مختلف استان نقش آفرینی داشته باشند تا شاهد اجرای محکم‌تر رسالت‌های معنوی و دینی و در اجرای آرمان‌های رهبری که همان آرمان‌های انبیاء و اولیاء است، باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها