خبرهای داغ:
محمد خالوئی
امام جمعه شهر گرگاب در جمع جهادگران بسیجی:
امام جمعه شهر گرگاب گفت: جهادگران بسیجی با ایثار و از خودگذشتگی برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کنند و این تلاش خستگی ناپذیر که ناشی از ایمان قوی و محکم جهادگران بسیجی است، به مردم محروم دلگرمی می دهد.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۹۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت السلام سید مصطفی عاملی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: این روزها جنب و جوش عجیبی در میان جوانان انقلابی برای حضور در اردوهای جهادی وجود دارد، برنامه ریزی برای اعزام و خدمت به هموطنان نیازمند در مناطق محروم سرفصل اغلب جلسات این جوانان در قالب گروه‌های جهادی است. گروهی برای فعالیت‌های عمرانی از قبیل ساخت و ساز، گروهی برای فعالیت‌های فرهنگی و گروهی دیگر برای خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف در تکاپو هستند و برنامه ریزی می‌کنند.

وی تصریح کرد: جهادگران بسیجی با الگوگیری از مولای متقیان حضرت علی (ع) با تخصص‌های مختلف اعم از پزشک و مهندس و استاد و معلم و دانشجو و ... در کنار هم و در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند و با کمک خیرین به محرومان و نیازمندان خدمات رسانی می‌کنند تا قدمی در اه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی برداشته باشند.

امام جمعه شهر گرگاب ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت جهادگران بسیجی، خدمت رسانی بسیجیان به محرومان جامعه جهادی بزرگ دانست و اظهار کرد: جهادگران بسیجی با همت بلندی و با ایثار و از خودگذشتگی به مشکلات محرومین جامعه رسیدگی می‌کنند.

عاملی، با تاکید بر اینکه ایمان و اعتقاد قوی به پیشرفت کار‌ها سرعت می‌بخشد، خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی در اردو‌های جهادی برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می‌کنند و این تلاش خستگی ناپذیر که ناشی از ایمان قوی و محکم جهادگران بسیجی است، به مردم محروم دلگرمی می‌دهد و از خداوند متعال برای این عزیزان که با از خود گذشتگی و ایثار برای محرومیت زدایی از چهره نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند آرزوی موفقیت داریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار