خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: هجدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن خواهران شاغل در سپاه استان همدان در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق و مفاهیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۸۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

مسابقات نیمه نهایی قرآن  خواهران شاغل در سپاه استان همدان برگزار شدعلی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تأثیر بی‌نظیر آیات قرآن در حفظ آرامش روانی اظهار داشت: انس با کلام الله وحی انسان را از هیاهوی دنیا دور می‌سازد و او را به خداوند متعال نزدیک می‌سازد.

وی گفت: قرآن کریم معجزه بی‌نظیر پیامبرعظیم الشأن ما است که بارها خداوند در آیات مختلف معاندان اسلام را به مبارزه طلبی دعوت کرده اما هیچ کس نتوانسته حتی یک آیه مانند قرآن بیاورد.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خوهران گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات در شهرستان‌ها برگزار شد و افرادی که امتیازات لازم را کسب کردند به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: مرحله نیمه نهایی با حضور 58 نفر از خواهران برگزیده در نمازخانه ستاد سپاه استان برگزار شد  که از این نفرات 45 نفر در رشته مفاهیم و 13 نفر در بقیه رشته‌ها شرکت داشتند و در پایان نفرات برتر برای شرکت در مسابقه نهایی معرفی شدند.

کریم‌پور گفت: خانم‌ها خدیجه اسکندری، مریم ظهوری همت و بتول صوفی به ترتیب نفرات برتر در رشته مفاهیم شدند و خانم‌ها معصومه آقایی و رویا آقایی نیز در  رشته ترتیل کسب مقام کردند، همچنین خانم فهیمه داوند رتبه برتر در حفظ سه جز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات