مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: لازمه فراگیر شدن و نشر ارزشها ی اسلام ادامه دادن راه و مسیر شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای بعدی جامعه است.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: شهدا مجاهدانی بودند که برای مبارزه در طول تاریخ درخشیدند که ما امروز در سایه امنیت و ساحل امن به زندگی روزمره خود بپردازیم.
 
وی با اشاره به این مطلب که اسلام در طول تاریخ مدیون خون هایی است که بر پای  درخت تنومند اسلام ریخته شد تا این درخت جان گرفت، افزود: جنگ هایی که در زمان پیامبر و امام حسین(ع) انجام شد که اسلام به یک حرکت توفنده و خروشانی برای زنده کردن  این درخت  تنومند  و نهال نیاز داشت .
 
اکبرپور بیان کرد:   تا به امروز هر جایی که اسلام نیاز به جان فشانی داشته است، افرادی که جان فشانی کرده اند باعث بقای ارزش های  جامعه اسلامی  و ارزش های اسلام شده اند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: ما برای حفظ ، رشد و نشر اسلام تکلیف داریم پا در جای مجاهدان  و مبارزانی بگذاریم که برای حفظ  این ارزش های ناب جان فشانی کردند، جامعه ما همیشه و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تفکر ناب ارزشی و ولایی ایثار و شهادت است.
 
وی با اشاره به این مطلب که جوانان با ایثار و از خودگذشتگی جان و مال خود را برای آسایش و آرامش ما فدا کرده اند تا ما در کشور اسلامی در زیر سایه  تنومند درخت ولایت که با خون شهدا آبیاری شده است با آسایش زندگی کنیم،  ادامه داد: همانگونه که گذشتگان فرهنگ ایثار و شهادت را سینه به سینه، نسل به نسل،  ارزشهای انقلاب را به جامعه اسلامی منتقل کردند و جامعه اسلامی یکی پس از دیگری ما هم  رسالت ترویج و انتقال این فرهنگ را داریم چرا که لازمه فراگیر و جهان گیر شدن اسلام  نشر ارزشها ی انقلاب است.
 
این مسئول  ادامه مسیر و انتقال  ارزشها به نسلهای بعدی جامعه را  رسالت امروز مسئولان دانست که بقای ارزش ها نیازمند  جان فشانی ها، پاسداری ها از همه  آرمان های انقلاب است .
ارسال نظرات