خبرهای داغ:

کسب مدال نقره دانشجوی شاهرودی در چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان دختر

در چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تبریز، "سیده یگانه نقیبی" نماینده دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در رشته کاراته موفق به کسب نشان نقره شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۳۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
کسب مدال نقره دانشجوی شاهرودی در چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان دختربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیده یگانه نقیبی دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بخش کومیته وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم توانست با شکست حریفان خود بر سکوی دوم این رقابت‌ها ایستاده و نشان نقره را از آن خود کند. در دور نخست این بازی ها، نقیبی با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر حریف تهرانی خود را شکست داد و در بازی دوم با نتیجه ۱۰ بر هفت در برابر نماینده اراک پیروز میدان شد. بازی دور سوم در مقابل دانشجوی دانشگاه لرستان نیز با نتیجه ۹ بر صفر به سود نقیبی پایان یافت، اما این کاراته کا در آخرین دور مسابقه را ۲ بر صفر به نفع یزد واگذار و به مقام دوم این رقابت‌ها بسنده کرد.
گفتنی است سیده یگانه نقیبی و سارا حسن پور بعنوان نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مسابقات کاراته چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تبریز حضور دارند
ارسال نظرات
پر بیننده ها