مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت: مقاومت عزتمندانه وبی نظیرآزادگان سرافراز برگ زرین ودرخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۲۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

حجت الاسلام حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان گفت: ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که پس از تحمل سالها رنج  و سختی و مرارت در زندان‌های رژیم بعث عراق به ایران اسلامی بازگشتند.
 
وی بیان کرد: روز ۲۶ مردادسال ۶۹ جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین، شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و در دست دشمن اسیر بودند به وطن بازگرداند.
 
حجت الاسلام شیبک افزود: آزادگان در دوران اسارت شرایط بسیار سختی را تحمل کردند اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام، و انقلاب موجب آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان ادامه داد: در میان رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی نظیر آزادگان سرافراز برگ زرین و درخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت.
 
وی تصریح کرد: آزادگانی که در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن بعثی در زیر شکنجه‌های وحشیانه دشمن پایمردی کردند تا ثابت کنند در اسارت ظاهری نیز خود را رزمنده مدافع نظام و انقلاب می‌دانند و الحق که این پایمردی آزادگان و سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازان کمتر از شهادت نیست.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: این فرهنگ ناب مقاومت و ایستادگی در برابر کفر و ظلم امروز به بهترین وجه به نسل جوان کشور به ارث رسیده است که شهید مدافع حرم محسن حججی در بند خبیث‌ترین دشمنان با ایستادگی و مقاومت درس آزادگی به عالم داد و با تاسی از ارباب خود سر داد، اما سر خم نکرد، امروز نیز فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تنها نسخه رهائی بخش کشور از مشکلات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی است.
ارسال نظرات