مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

جهادگران باید دنبال مطالبه عاقلانه باشند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای بیعت با حضرت آقا جهادگران بسیجی با شعار لبیک یا خامنه ای مطالبه گر حق مردم باشند.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۱۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علی اکبرجعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جلسه همفکری خادمین گروه‌های جهادی استان که در مرکز بسیج سازندگی استان برگزار شد، گفت:  تاسی می کنیم به عید غدیر و تاسی بگیریم از مولا امیر المومنین که خودشان جهادی بودند، هم جهادی در میدان عمل و هم جهادی در میدان گفتگو  و هم در میدان جهاد فی سبیل الله برای خدمت به مردم بود.
 
وی با اشاره به این مطلب که اقداماتی که حضرت علی(ع) فعالیت ها و اقداماتی که انجام دادند فلسفه وجودی یک جهادگر ذوب شده در خداوند متعال است، و امروز خداوند اسم جهادگری را که بر ما نهاده است نفس عمل و تشابهه کار را به ما عنایت کنند، افزود: فعالیت بسیج سازندگی یک معاونت بسیار پر مشغله ای است که از 38 رده کار اجرایی  یکی از کارهای این سازمان گروه های جهادی است.
 
سرهنگ جعفری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در بین نخبه گان جهادی خواهر و برادر یکی از دلایل جهادی بودن را مطالبه گری دانست و تصریح کرد:در بحث کمک رسانی به سیل زدگان در کشور، بیش از 12 هزار گروه جهادی خودجوش کار اثر بخش و جامع را با همت همدیگر برجای گذاشتند.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که فرهنگ و روحیه جهادی منتظر فراخوان دادن نمی باشد، ادامه داد: در سیل سیستان از ابتدا تا آخر جهادگران شبانه روز بدون آب و غذا روی دایک ها ایستادند که کار این جهادگران کار ارزشمندی بود که نمونه هایی از عرصه دوران دفاع مقدس را نمایان کرد، در بهبه کار خطر انتظار فعالیت را داشتند.
 
وی گفت: کارهای جهادی بسیار خوبی در چندسال اخیر توسط گروههای جهادی در کشور انجام شده است، در استان پهناور سیستان و بلوچستان بالغ بر ۵۶۶ گروه جهادی بومی و شناسنامه دار که27 هزار جهادگر از اقشار مختلف بسیج امروز پای کار داریم و در عرصه های پزشکی و بهداشتی، مرمت و تعمیر مساجد و مدارس، عمران و سازندگی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی و محرومیت زدایی و ...  مشغول به فعالیت می‌باشند.

جعفری با بیان اینکه که کار جهادی برخواسته از ایمان و به کارگیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است،اظهار داشت: درسال‌های اخیر قریب به ۱۸ هزار پروژه عمرانی و اقتصاد مقاومتی توسط بسیج و گروه‌های جهادی ساخته شده که ساخت خانه برای مددجویان و محرومان نمونه کوچکی از فعالیت های انجام شده به دست جهادگران بوده است .

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان با بیان اینکه اقشار و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی باید با یکدیگر همپوشانی داشته باشند و حلقه وصل جلسات را بیشتر کنند، تصریح کرد: جهادگران بسیجی به عنوان سربازان خط اول ولایت باید کار‌های جهادی خود را اطلاع رسانی و همگانی کنند و باعث تقویت پیوست فرهنگی در عرصه‌های مختلف باشند و زیر یک چتر خلع ها را رفع کنیم.

جعفری مطالبه گری را یکی از وظایف گروه‌های جهادی عنوان و خاطر نشان کرد: جهادگران خوش فکر و تاثیرگذار در کنار یکدیگر هنرمندانه و باور پسند فعالیت های انجام شده را به مردم بیان و دنبال مطالبات به حق محرومین جامعه باشند، چرا که کار جهادی فقط ساخت و ساز و عمران نیست بلکه کار فرهنگی است.
 
وی بیان کرد: در راستای بیعت با حضرت آقا جهادگران بسیجی با شعار لبیک یا خامنه‌ای مطالبه گر حق مردم باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار