نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد

جوانگرایی در مدیران یعنی تغییر رویکردها در اداره کشور

موسوی گفت: حضور جوانان در سازمان موپر یکی از اقدامات قابل تحسین و مبارک است و هدف از این کار، تغییر نسل نیست بلکه تلاش برای تغییر رویکردها و ساز و کارهای اجرایی در کنار تغییر سن مدیران است.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۱۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در نشست هم اندیشی فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی و مدیران سازمان اقتصادی با بیان اینکه حضور جوانان در سازمان موپر یکی از اقدامات قابل تحسین و مبارک است، گفت: هدف از این کار، تغییر نسل نیست بلکه تلاش برای تغییر رویکردها و ساز و کارهای اجرایی در کنار تغییر سن مدیران است که می تواند به پویایی کشورمان کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: مدیران اوایل انقلاب اسلامی، کارهای زیادی برای کشورمان انجام دادند و اکنون در حال روی کارآمدن مدیران جوان هستیم و باید به نسل بعد از خودمان توجه کنیم و به آنها میدان دهیم تا خودشان را ثابت کنند.

موسوی تاکید کرد: باید در راس کار، نشاط و شادابی وجود داشته باشد و جوانان منبع نشاط هستند و می توانند کارها را به خوبی انجام دهند و باید به آنها اعتماد کنیم و صرفا هدف ما، حذف دهه های 30 از اداره سیستم کشورمان نیست بلکه می خواهیم به نسل های دهه 60 و 70 میدان دهیم تا خودشان را ارزیابی کنند و برای کشور مفید واقع شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار