چنارانی گفت: باید سمت و سوی جامعه را به جهتی سوق دهیم که عمده استفاده ما از نیروی انسانی جوان و پویا باشد و از بازنشستگان، استفاده کمتری صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۰۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در نشست هم اندیشی فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی و مدیران سازمان اقتصادی با بیان اینکه اجرای اقتصادمقاومتی در شرایط امروزی جامعه حس می شود، گفت: بحث آمایش سرزمینی، موضوع مهمی محسوب می شود که امام خامنه ای نیز بر روی این موضوع تاکید فراوانی داشته اند و از تیم جوان سازمان اقتصادی کوثر می خواهم که این موضوع را پیگیری نماید.

وی ادامه داد: از مدیران خراسانی تشکر ویژه میکنم چرا که فردی همچون مهندس اسکندری توانست خودکفایی گندم را برای نخستین بار ایجاد کند و جای تقدیر و تشکر دارد.

چناراتی خاطر نشان کرد: پرورش دام در نیشابور به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی به خوبی مهیاست و امیدوارم از چنین پتانسیل هایی در سطح کشور به خوبی بهره برده شود.

این نماینده مجلس در پایان متذکر شد: باید سمت و سوی جامعه را به جهتی سوق دهیم که عمده استفاده ما از نیروی انسانی جوان و پویا باشد و از بازنشستگان، استفاده کمتری صورت بگیرد و از این عزیزان در حوزه مشورتی، بهره برده شود تا از تجربیاتشان استفاده شود.

ارسال نظرات