خبرهای داغ:
پزشک بسیجی با اشاره به اهمیت بسیج و کارکرد آن در خدمات رسانی به مردم، اظهارداشت: بسیج همیشه در صحنه است نیاز به نامه و دعوت ندارد.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۹۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

غفارزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، درباره اقدامات جهادی خود، گفت: زمانی که سیل پل دختر اتفاق افتاد، طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر آتش به اختیار بودن، به یاری دانش آموزان استثنایی این منطقه پرداختیم و چون همزمان با ماه رمضان بود برای خانواده‌ آن ها هم سبد غذایی بردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ابزار چشم پزشکی هم با خودمان به همراه داشتیم، پس از معایته عینک‌های رایگان به افرادی که نیاز به عینک بود، ارائه کردیم.

بسیج همیشه در صحنه است نیاز به نامه و دعوت ندارد

غفارزاده اضافه کرد: همچنین در نظر داریم در دهه نخست محرم، بار دیگر به پلدختر برویم و به همراه یکی، دو نفر از همکاران، عمل‌های رایگان لازم را بر روی چشم بچه‌های پلدختر، انجام بدهیم.

مدیرعامل انجمن خیریه دانش آموزان استثنایی آذربایجان شرقی، همچنین به حضور خود در منطقه «خاروانا» از مناطق محروم استان، اشاره و بیان کرد: در منطقه «خاروانا» هم بیمارستان صحرایی مانندی ایجاد کردیم و حدود 20 عمل جراحی رایگان انجام و به حدود 50 نفر هم با تخفیف عینک دادیم که این کار با همکاری آستان قدس رضوی و بسیج جامعه پزشکی انجام شد.

وی از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خواست مناطق محروم در شناسایی و معرفی کنند تا بتوانند به خدمات درمانی رایگان در این مناطق اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها