خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی از تحصیل 5 هزار و 660 نفر در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۸۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، میرحسن رسولی صدقیانی ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران استان که در سالن جلسات فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 5 هزار و 660 نفر در مراکز زیرمجموعه این دانشگاه در سراسر استان در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه در آستانه تحول اساسی در نگرش به حوزه آموزش قرار دارد، افزود: بنابراین به انحای گوناگون برای نقش‌آفرینی موثر در فرآیند توسعه نیز از این رهگذر گام برداشته می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه این دانشگاه پا را فراتر از دانشگاه‌های نسل اول و دوم قرار داده است، ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم و کارآفرین شناخته می‌شود.

رسولی صدقیانی بازدید مستمر از همه مراکز آموزشی، استفاده از مدرسان مجرب و با توان علمی بالا، راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این سری فعالیت‌ها با هدف ارتقای کیفیت آموزشی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی به جذب دانشجو در رشته‌های مختلف نظیر صنعت کشاورزی، فرهنگ و هنر، مدیریت خدمات اجتماعی و ... اشاره کرد و بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از این به بعد در شوخه‌های شغلی نسبت به جذب دانشجو اقدام خواهد شد.

وی تعداد دانشجویان کل استان را در حال حاضر 5 هزار و 600 نفر ذکر کرد و گفت: این دانشجویان در 23 مرکز آموزشی استان پذیرش شده‌اند.

این مسوول خاطرنشان کرد: از بدو تاسیس این دانشگاه تاکنون 45 هزار و 600 نفر فارغ التحصیل شده‌اند، همچنین در این دانشگاه 60 کد رشته کارشناسی و 89 کد رشته کاردانی وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات