خبرهای داغ:
بیکی گفت: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد به جریان سازی هنر فیلم در کانون های مساجد کمک می کند.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۴۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، «مهدی بیکی» در آستانه برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد گفت: هنر سینما و فیلم یکی از اثرگذارترین قالب هاست که می تواند بهترین محتوای دینی را بسیار زیبا و هنرمندانه برای مخاطبان عرضه کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه تاثیرات هنرهای بصری در مردم بسیار با نفوذتر از دیگر قالب های هنری است، افزود: گاهی اثرات یک فیلم کوتاه از لحاظ تبلیغی از بسیاری از سخنرانی ها بیشتر است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد به جریان سازی هنر فیلم در کانون های مساجد کمک می کند، تصریح کرد: برای ایجاد این جریان سازی به لوازم دیگری نیز نیازمندیم که جشنواره طنین گوشه ای از این جریان سازی سینمایی در سطح کانون های مساجد است.

بیکی خاطرنشان کرد: برای ایجاد جریان سازی ساخت و تولید فیلم در کانون های مساجد علاوه بر داشتن یک نشانه سینمایی کانونی یا یک برنامه ویترینی، نیازمند آموزش های مستمر در طول سال و ارتباط با نهادهای سینمایی و ایجاد تولیدات هستیم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای کانونی در زمینه فیلم، آموزش هنرآموزان، ایجاد فضای رقابت، جریان سازی هنر فیلمسازی در کانون ها، تولیدات هنری، کمک به ایجاد سبک زندگی ایرانی اسلامی و چابکسازی نیروهای خودجوش کانونی است.

گفتنی است، اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در روز (دوشنبه 28 مرداد) در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها