سرهنگ سنجری جانشین فرماندهی سپاه جیرفت بازسازی واقعه غدیر با هدف انتقال سیره‌ی امام علی (ع) به نسل نوجوان و متشکل از 500 هنرور و باحضور عموم مردم ساعت 09:00 صبح روز عید غدیر در فاصله 30 کیلومتری مرکز شهر جیرفت (محور جیرفت- دلفارد) برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۲۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:  حسن سنجری جانشین فرماندهی سپاه جیرفت با بازدید از منطقه بازسازی شده واقعه غدیر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: یکی از بزرگترین رویدادهایی که در شهر جیرفت، در حال شکل گیری است، برنامه بازسازی واقعه غدیر است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه جیرفت، با بیان این مطلب که از چندین مدت قبل، برنامه ریزی برای برگزاری این برنامه صورت گرفته است، افزود: چندین کارگروه از جمله کارگروه های فرهنگی و تبلیغی، پشتیبانی، طراحی لباس، آماده سازی جایگاه به ریاست امام جمعه جیرفت تشکیل و سپاه ناحیه جیرفت نیز دبیر اجرایی این برنامه است.

وی بیان داشت: کارگروه تبلیغات در راستای اطلاع رسانی، از چند روز قبل بیلبردهای تبلیغاتی در سطح شهر نصب شده و در فضای مجازی نیز تبلیغات گسترده ای را شروع کردیم.

سنجری ادامه داد: با همکاری کارگروه طراحی لباس برای ۵۰۰ هنرور، لباس متناسب با برنامه واقعه غدیر طراحی و دوخته شده است.

دبیر اجرایی برنامه بازسازی واقعه غدیر در جیرفت، ابراز داشت: از مدت ها قبل زمینی متناسب با بازسازی فضای واقعه غدیر، توسط کارگروه آماده سازی جایگاه، تسطیح و آماده سازی شد تا هر چه بیشتر شبیه به فضای واقعی واقعه غدیر شود.

وی، اضافه کرد: مکان در نظر گرفته شده برای اجرای این برنامه در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز شهر جیرفت و بعد از روستای باغعلیشیر در محور جیرفت دلفارد قرار دارد.

سنجری عنوان داشت: برنامه بازسازی واقعه غدیر با حضور بیش از ۵۰۰ هنرور و سیاهی لشکر برگزار می شود و ابراهیم عادلی از هنرمندان شهر جیرفت به عنوان کارگردان بخش هنری، وظیفه آموزش مهارت های لازم را به این هنروران دارد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه جیرفت، با اشاره به هدف از برگزاری این برنامه، افزود: این برنامه به منظور انتقال سیره ائمه معصومین علیهم السلام و خصوصا حضرت علی علیه السلام به نسل نوجوان و جوان اجرا می شود.

وی ضمن تشکر از همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان جیرفت، ابراز داشت: اجرایی شدن این کار با محوریت امام جمعه و همکاری فرماندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت، فرمانده نیروی انتظامی در حال انجام است.

وی، در پایان ضمن دعوت همگانی از مردم، بیان داشت: آغاز این برنامه ساعت ۹ صبح روز عید غدیر است.

ارسال نظرات