مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان نظرآباد گفت : نیروهای جان برکف بسیج در هشت سال دفاع مقدس باصلابت و قدرت در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروزه هنوز هم دشمنان انقلاب اسلامی از حضور جوانان بسیجی در صحنه های مختلف دفاعی و فرهنگی وحشت دارند.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۲۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نشست بصیرتی با حضور جمعی از فرماندهان پایگاههای بسیج برادر و خواهر در حسینیه سپاه ناحیه نظرآباد برگزار شد.

در این نشست صمیمی حجت الاسلام اسکندری مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد ضمن اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هجمه های دشمن اظهار داشت : دشمن با تمام توان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در کشور است ولی ملت ایران با عنایت رهبر معظم انقلاب در مقابل دسیسه های دشمنان ایستادگی خواهد کرد .

اقتدار و صلابت و حضور بسیج در صحنه دشمنان را به وحشت انداخته است

وی در ادامه تصریح کرد : بسیجیان جهادگر در تمامی عرصه ها در کنار مردم هستند وخالصانه در این عرصه پاگذاشته اند و در این راه ثابت قدم هستند وشاهد آن هستیم هرجا که نیازی به حضور آنها باشد در کنار مسؤلین وارگان های دولتی دیگر به کمک مردم آسیب دیده می شتابند.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان نظرآباد گفت : اطاعت پذیری و ولایتمداری بسیجیان از اول پیروزی انقلاب اسلامی و در تمام صحنه های هشت سال دفاع مقدس و ادامه آن در دوران بازسازی و دفاع از حریم امنیت عمومی و امروزه هم در برنامه های سازندگی و فرهنگی اجتماعی نمونه و همتایی ندارد.

اقتدار و صلابت و حضور بسیج در صحنه دشمنان را به وحشت انداخته است

حجت الاسلام اسکندری خاطر نشان کرد: دشمن از اتحاد وهمیشه در صحنه بودن بسیجیان در حراص است و با تأمین مالی برخی از کشورهای عربی به دنبال تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی در کشور است لذا مسؤلین فرهنگی کشور با بصیرت افزایی مردم بایستی با اینگونه تهدیدات نرم نیز مقابله کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها