بازسازی خانه های تخریب شده در اثر بارش های سال جاری در شازند، جلوه‌ای از همدلی و همراهی اقشار مختلف در کمک‌رسانی به هموطنان است تا مرهمی بر دردهای بسیار مردم سیل‌زده قرار گیرد که طلاب و روحانیون نیز در این راستای به اقدامات جهادی پرداختند.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

تلاش بی وقفه بسیج طلاب در اردوهای جهادی

طلاب و روحانیون شهرستان شازند نیز از ابتدای آغاز کار اردوهای جهادی در کنار بسیجیان و مردم بودند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

محمد مهجوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ گفت: گر چه کار جهادی در سال‌های مختلف انقلاب در دستور کار بوده است اما در سال‌های اخیر با شدت بیشتری در دستور کار قرار گرفته و در کنار کار جهادی، مدیریت جهادی هم وارد میدان شده و به نوعی با میدان‌ داری در این بخش تا حدود بسیار بالایی از مشکلات عبور کردیم.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور جهادی نیروهای بسیجیان، طلاب و روحانیت و نیروهای مردمی در مناطق سیل زده و خدمت رسانی به سیل زدگان تأکید کرد: با توجه به برخی آمارها تعداد زیادی از طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده اند؛ این مسأله به همه نشان می دهد که روحانیت فقط حرف نمی زند و شعار نمی دهد، بلکه اهل عمل و جهاد در راه خداوند است.
فزمانده سپاه شازند با بیان اینکه روحانیت در عرصه خدمت رسانی به سیل زدگان پیشگام بوده است، ابراز کرد: روحانیت امروزی نیز همانند روحانیت دوران دفاع مقدس در عرصه های امدادی، فرهنگی و تبلیغی به صورت پیشگام وارد صحنه شده و به مردم خدمت کردند؛ ما در سیل اخیر کارنامه موفق و درخشانی را از حوزه و روحانیت را مشاهده می کنیم.

تلاش بی وقفه بسیج طلاب در اردوهای جهادیتلاش بی وقفه بسیج طلاب در اردوهای جهادیتلاش بی وقفه بسیج طلاب در اردوهای جهادیتلاش بی وقفه بسیج طلاب در اردوهای جهادیتلاش بی وقفه بسیج طلاب در اردوهای جهادیتلاش بی وقفه بسیج طلاب در اردوهای جهادی

ارسال نظرات