خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح گروه جهادی بسیج شهید هدایت در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه گفت: راه برون رفت از مشکلات، تقویت اردوهای جهادی است.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۰۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح گروه جهادی بسیج شهید هدایت در کرمانشاه گفت: جوانان با روحیه انقلابی و جهادی و با قصد خدمت به محرومین بدون هیچ چشم داشتی به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با روحیه جهادی و انقلابی به پیروزی رسید و حیات انقلاب با روحیه جهادی و از خودگذشگی ادامه دارد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: اردوهای جهادی را مقام معظم رهبری پیشنهاد دادند و حمایت کردند و جایگزین جهاد سازندگی سابق شد و امروز تجلیل از اردوهای جهادی تجلیل از مقام جهاد و از خودگذشتگی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: برای برون رفت از مشکلات کشور نیاز است که اردوهای جهادی تقویت شود و تنها راه حل مشکلات، روحیه انقلابی و جهادی است.

سلیمانی بیان کرد: هر جایی‌که ضعفی وجود دارد به دلیل این بوده که نگاه انقلابی وارد نشده و امروز تفکر و نگاه انقلاب در عرصه فناوری، تکنولوژی حوزه دفاع و نظامی ورود پیدا کرده و توان موشکی ما سبب شده تا دشمن جرات کوچک‌ترین تحرکی نداشته باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز صنعت کشور مشکل دارد به دلیل این است که نگاه انقلابی در آن وارد نشده است.

ارسال نظرات