خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان تاکید کرد: آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۰۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
باسمه تعالی
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)
۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.
آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.
آزادگان ایران اسلامی مردانی بودند که وجود بی آلایش خود را در راستای هویت بخشی ملت و مردم خویش هزینه کردند و به راستی بر قلل رفیع انسانیت ایستاده اند.
لذا ملت بزرگ ایران هرگز فراموش نخواهند کرد که آزادگان سرافراز در دوران اسارت با تحمل شکنجه ها و شرایط سخت زندان های رژیم بعث عراق، با استقامت بی نظیر خود نه تنها روحیه دشمن را خرد کردند بلکه درسی به استکبار آمریکا و هم پیمانانش دادند که تا ابد باقی خواهد ماندوبی تردید چون شهدی شیرین در کام ملت ایران باقی و همچون ذخیره ای از معنویت و اقتدار در دل دشمنان هراس می افکند.
اینجانب رشادتها و جانفشانی های رادمردان راستین و آزادگان سرافراز را ارج نهاده و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز خصوصا آزادگان شهرستان شاهرود تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامت و بهروزی رزمندگان اسلام و آزادگان عزیز را از خداوند منان خواستارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها