لزوم بازنگری در افزایش هزینه تردد در لافت و پل

امام جمعه موقت قشم با انتقاد از افزایش ۳۰ درصدی هزینه تردد در پل و لافت، گفت: مسوولان استان باید وضعیت مردم را در تصمیم‌گیری‌‌ها مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۹۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام و المسلمین امید درویشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: نهراسیدن از مشکلات و قدرتمندها از مهمترین شاخصه‌های امام هادی(ع) است.

وی از عبودیت، فروتنی در برابر خداوند به عنوان دیگر شاخصه‌های آن امام(ع) یاد کرد و افزود: امام هادی(ع) الگویی برای تمام بشریت به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانگر آن است که مقاومت بر اصول اسلامی و ولایتمداری به پیروزی بر دشمنان منجر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی تبعیت از امام و ولایتمداری را از آموزه‌های عید غدیر برشمرد و ادامه داد: واقعه غدیرخم متعلق به تمام دوران‌ها است و برای غدیری بودن در عصر حاضر باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت کرد.

وی اضافه کرد: تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا ناشی از خوش‌بینی به دشمن و عبور از برخی خطوط قرمز تعیین شده است.

امام جمعه موقت قشم با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصار الله یمن با مقام معظم رهبری، گفت: ولایت فقیه امتداد خط خاتم‌ الانبیا(ص) و امیرالمومنین(ع) است مواضع علوی رهبری در حمایت از ملت یمن موجب دلگرمی آنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی افزود: تقویت توجه به گفتمان ولایت در داخل کشور مانع از تحقق خود تحریمی خواهد شد.

وی از محور قرار دادن مساجد در تمامی برنامه‌ها به عنوان راهکاری عملی برای حل مشکلات یاد کرد و اظهار داشت: بسیج با راه‌اندازی قرارگاه‌های فرهنگی محلات تحقق این امر را با جدیت دنبال می‌کند و انتظار است سایر مسئولان نیز در این مسیر یاری‌رسان باشند.

امام جمعه موقت قشم ادامه داد: سربازان ولایت با تولید موشک‌های نقطه‌زن و بر زمین نشاندن پهپاد جاسوسی دشمن توانسته‌اند هیمنه پوشالی آمریکا را فرو بریزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی تصریح کرد: تمامی مدیران و مسئولان در جمهوری اسلامی ایران باید خود را در عمل سرباز ولایت بدانند و با انجام رسالت خود روند حل مشکلات را شتاب ببخشند.

وی افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی راه حل مشکلات اقتصادی کشور است.

امام جمعه موقت قشم با انتقاد از افزایش ۳۰ درصدی هزینه تردد در بندر پل و لافت، گفت: مسئولان استانی باید در تصمیم‌گیری‌ها وضعیت مردم و مشکلات آنان را مدنظر قرار دهند.

حجت‎‌الاسلام والمسلمین درویشی اظهار داشت: چرا مردم قشم باید برای ورود به خانه خود هزینه بپردازند و این هزینه در شرایط اقتصادی موجود افزایش یابد.

وی تصریح کرد: انتظار است مسئولان استانی با توجه به شرایط موجود برای حل این مشکل اقدامی اساسی انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار