خبرهای داغ:
تیم دختران استان در هفتمین و آخرین روز از مسابقات قهرمانی کشور با قبول شکست سه بر صفر مقابل تیم مرکزی در دیدار فینال، بر سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفتند.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۸۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

 به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، تیم دختران جوان استان هر سه ست این دیدار را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ مغلوب حریف شد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم همدان با برتری سه بر ۲ مقابل گیلان بر سکوی سوم ایستاد و به این ترتیب پرونده مسابقات قهرمانی جوانان دختر کشور در سال‌جاری بسته شد.

مسابقات جوانان دختر از ۱۹ تا ۲۵ مرداد ماه جاری برگزار شد.

مسابقات با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی به میزبانی شهرستان کاشان به انجام رسید و تیم آذربایجان‌غربی در گروه یک با سه پیروزی مقابل سمنان، کرمانشاه و قم و یک شکست مقابل مرکزی در مقدماتی و یک پیروزی مقابل همدان در مرحله نیمه‌نهایی به فینال رسیده بود.

سهیلا محورچرخ با کمک روژین مام‌صباحی به سرپرستی رقیه علیزاده سکان هدایت تیم دختران استان را عهده‌دار بودند.

تیرماه امسال تیم دختران والیبالیست نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدایت سیمین ایرجی در دیدار فینال با قبول شکست مقابل سمنان، بر سکوی نایب‌قهرمانی ایران جای گرفت.

سال گذشته نیز تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان‌غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان بر سکوی نایب‌قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات