مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک گفت: امروز 150 نفر از بسیجیان که عمدتا از نسل جدید انقلاب هستند با روحیه و اشتیاق بالایی برای انجام فعالیت های محرومیت زدایی به روستاهای کلاغ نشین،بادرستان،کرکان و قلعه بالا اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۷۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در حاشیه اعزام بسیجیان به اردوهای جهادی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به هدف برگزاری اردوهای جهادی در میان بسیجیان گفت: از مهمترین اهداف اردوهای جهادی در میان نسل جوان تقویت خودسازی و ایجاد روحیه خودباوری است که اینها همان فرهنگ جهادی را ایجاد می کنند.

وی تقویت دولت اسلامی،آموزش عملی و عینی رفتار کار تشکیلاتی،تحقق جامعه اسلامی برای کمک به پیشرفت همه جانبه با استفاده از ظرفیت ها مردمی و در نهایت تحقق تمدن اسلامی را از دیگر اهداف و چشم اندازهای مهم اردوهای جهادی خواند و افزود: بسیجیان حضرت روح الله نیز به دنبال این هستند تا با الگوهای ایرانی و اسلامی و روحیه جهادی و انقلابی درراه پیشرفت و آبادانی این مناطق گام بردارند و در توسعه عدالت محور نقش موثری داشته باشند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در این خصوص ادامه داد: در شرایطی که دشمن با ایجاد جنگ های فرهنگی و اقتصادی به دنبال استحاله نسل جوان است اردوهای جهادی می توانند نقش موثری در خودباوری جوانان و استفاده از استعدادهای آنها داشته باشد و امروز امید آفرینی یک ضرورت در جامعه محسوب می شود.

قادری با بیان اینکه امروز بسیجیان جهادگر از هشت پایگاه بسیج به مناطق محروم شهرستان ساروق برای فعالیت های جهادگرانه اعزام می شوند گفت:امروز 150 نفر از بسیجیان که عمدتا از نسل جدید انقلاب هستند با روحیه و اشتیاق بالایی برای انجام فعالیت های محرومیت زدایی به روستاهای کلاغ نشین،بادرستان،کرکان و قلعه بالا اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه بسیجیان به مدت یک هفته در اردوهای جهادی خودسازی و دگرسازی انجام می دهند تسریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری جوانان باید خرمشهرهای جدید را فتح کنند و امروز یکی از خرمشهرهایی که باید فتح شود تلاش برای رفع محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور است که بسیجیان پیشتاز این موضوع هستند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد: امروز باید حماسه سازی ها از سمت نسل جدید اتفاق بیفتد،همانگونه که در دفاع مقدس رزمندگان اسلام توانستند بر اتکاء به ظرفیت های درونی بر دشمنان ابرقدرت پیروز شوند امروز جوانان باید بر نظام سلطه و سردمداران آنها مسلط شوند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات