خبرهای داغ:
وعده ایی که مسئولان به طارم بابت ایمن سازی راه ها داده اند تا کنون به سرانجام نرسیده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۷۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

خبرگزاری بسیج قزوین: طارم به عنوان هندوستان ایران شناخته می شود که به دو بخش علیا زنجان و سفلی قزوین تقسیم شده است. علاوه بر تنوع آب و هوایی و زیست محیطی شاهکارهای خلقت در این ناحیه چشم شکر گزاران را می نوازد.


طارم با داشتن انسانهای توانمند هیچگاه به جایگاه واقعی خویش نرسیده است و راه های مواصلاتی آن که بستر توسعه است با سهل انگاری مسئولان و بهانه ای بنام نبود بودجه صدها خانواده را به کام مرگ فرستاده است.


به راستی جان یک انسان چقدر ارزشمند می باشد؟


امروز نیز با دو بخشدار در حال نبرد با قدرت طلبان است. پس از پایان سرپرستی حسنی در بخشداری طارم توسط استانداری حکم موسوی به عنوان بخشدار تایید و معارفه شد. موسوی هنوز یک حکم کاغذی در دست دارد ولی حسنی بر مسند است.

تکلیف مردم را روشن کنید! وقتی نهادها و ادارات طارم خارج از بخش می باشد هرگز نمی توان انتظار شق القمر از مسئولان داشت. بهتر است آقای استاندار و فرماندار با قاطعیت عمل کنند تا رضای خدا را در پی داشته باشند.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی قزوین آبیک البرز در این نابسامانی خود را بی طرف قلمداد نکنید!


راه روستایی نامناسب سبب خروج هزاران سرمایه گذار در طارم شده است.


اصرار برخی از مدیران برای تمرکز صنایع تبدیلی طارم در قالب شهر صنعتی نسان از سودجویی از مردم ستمدیده دارد. طارم در بحث بی آبی و راه روستایی در بدترین وضعیت به سر می برد و استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی برای رفع مشکلات از دید استاندار محترم پنهان نماند.


در حالی که ادارات مهم طارم در خارج از بخش هستند نمایندگان مردگ در مجلس شورای اسلامی دنبال شهرستان شدن بوده و با نمایش نامه های انتخاباتی سعی در جذب آرا بایسته دارند.


ابتدا ادارات را در خود طارم متمرکز کنید و زیر ساخت های لازم و راه های مرگبار را ساماندهی کنید سپس به وعده های نشدنی خود بپردازید.

 

روزگاری بازی دوستان برای ساماندهی شهر اینقدر غیر کارشناسی بود که تیتر پل در بیابان ترافیک در خیابان جالب توجه بود و امروز می شود بسیاری از نقاط را با کمترین هزینه انجام داد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها