خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد:غدیر یک واقعیت و حقیقت جاری در متن تاریخ است که نه تنها بعنوان سند هویتی شیعه بلکه سند و شناسنامه اسلام است.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۵۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم بیان کرد: غدیر یک واقعیت و حقیقت جاری در متن تاریخ است که نه تنها بعنوان سند هویتی شیعه بلکه سند و شناسنامه اسلام است.

وی افزود: چرا که هر قوم و دین و مذهبی ستون و اساسی دارد و غدیر نیز ستون و اساس اسلام است امروز با توجه به اینکه جریان های مخالف غدیر یعنی وهابیون و افراطی که اساس مذهب شیعه را مورد هدف قرار دادند بر ماست که در جهت نهادینه سازی این واقعه بزرگ انسانی و اسلامی تلاش کنیم.

حجت الاسلام پنجی متذکر شد:از جمله اقدامات در جهت نهادینه سازی غدیر برپایی جشن های خیابانی و اطعام غدیر و برگزاری برنامه هایی با فعالیت های هنری تحت موضوع غدیر و... می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در خاتمه خاطرنشان کرد: نکته اساسی که در این مبحث نهادینه سازی باید توجه کرد این است که با توجه به این که مخاطب اصلی غدیر مردم هستند و دشمن نیز در جهت غدیر و ولایت و زیر سوال بردن آن هزینه های گزافی انجام می دهند تا تحت تاثیر شبهات پیرامون آن قرار گیرند و ما نیز از ظرفیت مردمی بعنوان قدرت نرم باید استفاده کنیم و ظرفیت هایی چون هیئات مذهبی و تشکل های مردمی غافل نشد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها