استاندار مرکزی گفت: آزادگان به‌عنوان سفیران انقلاب اسلامی در دست رژیم متخاصم صدام بودند و کار آنها در حقیقت کمتر از شهادت و جانبازی نیست.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۳۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی امروز در همايش الماس هاي درخشان و آيين تجليل از آزادگان استان مركزي گفت: امسال سالروز ورود قهرمانانه آزادگان به کشور بین دو عید بزرگ قرار گرفته که بسیار ارزشمند است.

آقازاده با اشاره به اینکه آزادگان بعد از گذشت ۳۰ سال هنوز افتخار و زینت انقلاب اسلامی هستند اظهار کرد: کار آنها در حقیقت کمتر از شهادت و جانبازی نیست.

وی با اشاره به اینکه آزادگان به‌عنوان سفیران انقلاب اسلامی در دست رژیم متخاصم صدام بودند ادامه داد: آزادگان در دوران اسارت بیشترین و سخت ترین شکنجه های روحی و جسمی را تحمل کردند و تا امروز هم همچنان ایستاده اند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه رفتار آزادگان بسیار عبرت آمیز برای دنیا بود، گفت: اولین صادرکنندگان انقلاب اسلامی آزادگان ایران اسلامی بودند که رفتار آنها مورد تحسین سایر ملت ها در دنیا قرار گرفته بود.

آقازاده با تاکید بر اینکه هنوز برخی از گفتار و رفتار آزادگان تازگی دارد افزود: اینها یک یادگار ارزشمند و ماندگار هستند که اگر ثواب آزادگان ما بیشتر از شهدا باشد نباید شک کرد چراکه در سخت ترین شرایط سال ها استقامت کردند.

وی اضافه کرد: امروز بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی گرامیداشت حماسه آفرینی های آنها یک ضرورت است و انتقال آنها به نسل جوان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ثمره مجاهدت ها و ایثارگری های آزادگان این امنیت پایدار کشور است که باید برای جوانان تبیین شود بیان کرد: باید فرهنگ سازی در کشور ایجاد شود که استمرار مجاهدت ها و فداکاری های آزادگان در تاریخ دنیا ثبت شود.

آقازاده افزود: در جنگ تحمیلی همه قدرت ها علیه ایران اسلامی به میدان آمدند ولی رزمندگان اسلام با همت و شجاعت و پشتکاری که داشتند در دفاع مقدس پیروز شدند و دستاوردهای ارزشمندی چون اقتدار روز افزون نتیجه آن مجاهدت ها است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در مکتب اسلام و امام حسین(ع) تربیت شدند و امروز همه موفقیت های ما برگرفته از هوشمندی های مقام معظم رهبری است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه همه دستگاه های استان و ادارات مکلف هستند به درخواست های آزادگان و خانواده های آنها رسیدگی کنند خاطرنشان کرد: مسئولی که به درخواست های آزادگان و خانواده های آنها کم توجهی کند قطعاً جایگاه مسئولیت را اشغال کرده و باید با او برخورد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات