فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۳۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفتند.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا    

 

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

26مرداد، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سربلند و سرافراز به آغوش میهن اسلامی، یادآور اراده راسخ  و عزم پولادین شیرمردانی است که در راه دفاع از کیان و عزت یک ملت، در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از اهداف و آرمان والای خود برنداشتند.

 

بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار(ع) و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

 

آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس، پيام آوران انقلاب بودند و غريبانه و مظلومانه در ميان كينه توزي دشمنان و تلخ كامي دوران اسارت، صداي آزادي و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوري اسلامي ايران  تا پاي جان ايستادند.

 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، این روز بزرگ را به اسوه های صبر، شجاعت و ایستادگی؛آزادگان غرورآفرین و خانواده های محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال عافیت و طول عمر روز افزون برای این سرافرازان مسئلت دارم.

 

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

 

ارسال نظرات