خبرهای داغ:
با برگزاری آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی دیجیتال؛
نرم افزار تلفن همراه "قلم سرخ" که توسط مركز فضاي مجازي بسيج استان قزوين طراحی شده است توانست در يازدهمين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال كشور در موضوع انقلاب اسلامي و مقاومت رتبه نخست و نشان سرآمد را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۲۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان مهمترین آوردگاه در حوزه محتوای دیجیتال درکشور، روز گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و جمعی از مدیران کشوری در تالار وحدت تهران برگزار شد.

این جشنواره با سابقه برگزاری 10ساله، نقش بسزایی در معرفی آثار محصولات، موسسات برتر و جریان سازی تولید محتوا در کشور دارد.

یازدهمین دوره جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال در هفت بخش موضوعی، حکمرانی و مدیریت درفضای مجازی، امید و نشاط اجتماعی، خانواده و فرهنگ زندگی، مسجد و مناسک دینی، اقوام و فرهنگ ملی و محلی، انقلاب اسلامی و مقاومت کسب وکارهای نوپا، پذیرای یک هزار و ۵۰۱ اثر در قالب‌های مختلف رسانه‌های دیجیتال شامل پایگاه‌های اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه ای، نرم افزارهای رسانه ای، شبکه‌های اجتماعی، هنرهای دیجیتال و ایده بود.

گفتنی است؛ نرم افزار موبایلی "قلم سرخ" که جرو تولیدات مركز فضاي مجازي بسيج استان قزوين است در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس و نشان سرآمد در حوزه تولیدات انقلاب اسلامی و مقاومت شد.

مرتضی امیری درباره طراحی این نرم افزار به خبرنگار صبح قزوین گفت: به مناسبت برگزاری کنگره شهدای استان قزوین که طی 5اجلاسیه از 20 تا 24 آبان ماه سال گذشته برگزار شد، نرم افزار تلفن همراه بانک جامع اطلاعات شهدای قزوین طراحی شد.

وی افزود: این نرم افزار شامل بانک جامع اطلاعات و تصاویر شهدای استان قزوین، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار و وقایع حوزه ایثار و شهادت، زیارت مجازی گلزار شهدای قزوین به صورت 360 درجه، موقعیت یابی نزدیکترین مزار شهید به مکان کاربران، جستجوی شهدا براساس مولفه‌های دلخواه و تفال به وصیت نامه شهدای استان قزوین است.

مسئول مركز فضاي مجازي بسيج استان قزوين اذعان کرد: این نرم افزار در آخرین روز اجلاسیه مصادف با روز پنج شنبه 24 آبان ماه سال 97 در کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین رونمایی شد.

امیری عنوان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این دریافت این نرم افزار می‌توانند از لینک http://qalamesorkh.ir/app/ آن را دانلود و در گوشی همراه خود نصب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها