خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

درخشش بسیجیان گردا‌ن‌های امام حسین(ع) همدان در میدان‌ها و مأموریت‌های مهم و سخت

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بسیجیان گردا‌ن‌های امام حسین(ع) در تیپ32 انصارالحسین(ع) در میدان‌ها و مأموریت‌های مهم و سخت، خوش درخشیده‌اند و چشم امید سپاه و فرماندهی معظم کل قوا هستند.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۱۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

بسیجیان گردا‌ن‌های امام حسین(ع) همدان در میدان‌ها و مأموریت‌های مهم و سخت خوش درخشیده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اهمیت و وسعت کار و مأموریت‌های تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: عملکرد این یگان به گونه‌ای بوده است که در طول تاریخ انقلاب و جنگ و دوران پس از آن بارها مورد تحسین رهبر انقلاب و فرماندهان جبهه و جنگ قرار گرفته است.

وی گفت: در دیدار اخیری که با فرماندهان سپاه داشتیم و گزارشی که از عملکرد رزمندگان یگان در مناطق مرزی ارائه دادیم؛  فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی زمینی شخصاً از رزمندگان این یگان اعلام رضایت و تقدیر کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین با بیان اهمیت گردان‌های امام حسین(ع) تصریح کرد:  بسیجیان گردا‌ن‌های امام حسین(ع) در تیپ32 انصارالحسین(ع) در میدان‌ها و مأموریت‌های مهم و سخت، خوش درخشیده‌اند و چشم امید سپاه و فرماندهی معظم کل قوا هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان تیپ و گردان‌های امام حسین(ع) باید بیش از پیش به تقویت روحیه و آمادگی رزمی جهادی نیروهای خود اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات