خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

حفظ و حراست از انقلاب وظیفه مهم بسیج است

فرمانده سپاه امامت تبریز اظهار داشت: حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهاي آن از وظايف مهم بسيج در طول دوران انقلاب در همه عرصه هاي مختلف است و با توجه به شرايط كنوني كشور وظايف اين نيروي محرك مردمي در دستگاه هاي اقتصادي كشور و از جمله شركت ها از اهميت بيشتري برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۱۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری در آیین تکریم و معارفه فرمانده  حوزه کارگری شهید زوار با بيان نقش و كاركرد بسيج در دوران انقلاب، گفت: حفظ و تداوم انقلاب اسلامي ايران نیازمند تفكر بسيجي است.

فرمانده حوزه شهید زوار در ادامه به توطئه هاي بيشمار دشمن عليه انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: دشمن با همه ابزارهاي خود عليه انقلاب وارد عمل شد و بسيج و تفكر بسيجي به عنوان سدي عظيم در مقابل آن ايستاد و بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب بسيج به عنوان كليد طلايي حل مشكلات توانست به مقابل با آن ها بپردازد.

قلیزاده با يان اينكه بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت که یادگار امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری کنیم، گفت: بسيج بايد نقش تسهيل كننده، مشاور و حامي را در سازمان ها ايفا كند و نقش الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه بسیج در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش های انقلابی و اسلامی نقش موثری دارد و از مهم ترین انتظاراتی که از بسیج می رود پایبندی به الزامات اخلاقی، اجتماعی، علمی و همچنین تقویت صبر، گذشت و افزایش تعامل در محیط کاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار