خبرهای داغ:

حماسه پاوه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است

سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : شکست حصر پاوه ازروز های ارزشمند و به یادماندنی واز تابلوهای پر افتخار نظام جمهوری اسلامی است .
کد خبر: ۹۱۶۶۰۰۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

به گزارش خخبرگزاری بسیج از کرمانشاه : سردار بهمن ریحانی صبح امروز شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر پاوه با حضور سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: شهدای گرانقدر مایه عزت، سربلندی، دوام و بقای جمهوری اسلامی شدند.

وی افزود: این حماسه خونین پاوه یک حماسه مقدس و ارزشمند بود و از تمام آنهایی که برای زنده نگه داشتند تلاش دارند از جمله امام جمعه بزرگوار این خطه تشکر و قدردانی می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: اگر نگاهی به دفتر خاطرات انقلاب بیاندازیم می بینیم برخی حوادث و رویدادها حساس هستند و سرنوشت جمهوری اسلامی به آنها بستگی داشته همچون حماسه پاوه که سرنوشت ایران به این جغرافیا گره خورده بود.

سردار ریحانی افزود: این روز از روزهای ارزشمند و به یادماندنی و از تابلوهای پرافتخار نظام جمهوری اسلامی است که امام به خاطرش آن فرمان تاریخی صادر کرد و امید دشمن را برای جدا کردن این خطه را به یاس تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: پیوند امام و امت با این فرمان ثابت و تمام توطئه های دشمن برای به چالش کشیدن این منطقه نقش بر آب شد.

این مسئول گفت: مردم مقاوم پاوه با اعتقادی محکم و راسخ به نظام، امام و تفکرات انقلابی محکم در صحنه بودند و در همان روزها پاسداران بومی و پیشمرگان کرد مسلمان مسئولیت شهر را برعهده داستند و دشمن نمی توانست این را تحمل کند که مردمان پاوه با تفکر انقلابی محکم ایستاده و از این جغرافیا حفاظت می کنند، لذا توطئه های زیادی ایجاد کرد و مردم را به خاک و خون کشیدند. آنها به جنایات بزرگی دست زدند که اگر فرمان امام نبود فاجعه بزرگتری برای پاوه رقم می خورد.

وی افزود: آن زمان کسی باور نمی کرد معجزه رخ دهد ولی بعد از فرمان امام از تمام شهرهای ایران اسلامی برای کمک به این مردم مقاوم راهی شدند.

سردار ریحانی تصریح کرد: مردم این خطه امروز مقاوم، ایستاده و با عزت با افتخار و با روحیه ای همچون کوه های سربه فلک کشیده منطقه بر پیشانی انقلاب می درخشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: جنایتکاران دیروز، امروز با لباس و رنگ دیگری به دنبال ضربه زدن به مردم کرد بودند، سربازان کرایه ای و داعش صفتانی که مایه ننگ دین شدند سعی داشتند به مردم این خطه آسیب بزنند، اما باز هم مردم بصیر و آگاه پاوه و روحانیت با بصیرت این خطه تو دهنی به آنها زد.

سردار ریحانی گفت: اگر نبود این بصیرت امروز در مقابل تفکرات انحرافی و ددمنشانه نمی توانستم بایستیم.

این مسئول همچنین به حضور رهبر انقلاب در پاوه اشاره و خاطرنشان کرد: آن روز تاریخ دیگری برای پاوه رقم زده شد با حضور رهبر انقلاب که صحنه های بسیار زیبا و جذابی رخ داد و اعتقادات راسخ آنها و پشتیبانی ولایت را به زیبایی نشان داد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تا زمانی که بر سه اصل ایستادگی، مقاومت و ولایتمداری پایبند شکست ناپذیر خواهیم بود و ملت سربلندی هستیم و مطمئناً در آینده نزدیک پیروزی های بزرگتری خواهیم داشت.

وی بیان داشت: امروز ما توانستیم هیمنه استکبار را بشکنیم و توخالی بودن آنها را به دشمن نشان دهیم، آمریکایی که با حرکت یک ناوش حکومت ها عوض می شد در مقابل ایران خوار و ذلیل شد و پهپاد پیشرفته اش را انهدام کردیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار