فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: در چهار ماهه ابتدای سال در شهرستان اسدآباد، دستگیری قاچاقچیان کالا ۱۷۶ درصد، دستگیری خرده‌فروشان ۷۵ درصد، کشف سرقت ۴۶ درصد و افزایش دستگیری سارقین نیز ۹۶ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۰۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

افزایش ۹۶ درصدی دستگیری سارقین در اسدآباد/ اسدآباد امن‌ترین شهر استان همدانسرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: همکاری دوجانبه پلیس و خبرنگاران اسدآباد قابل تقدیر بوده و گاهاً انعکاس مشکلات مردم در رسانه‌ها باعث حل برخی مشکلات شهر شده است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان چشم و گوش جامعه وظیفه‌ای بزرگ بر عهده دارند که انجام این رسالت مستلزم انعکاس به حق و منصفانه اخبار است.

فرمانده انتظامی اسدآباد با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: در چهار ماهه اول سال جاری میزان توقیف موتورسیکلت متخلف ۱۳ درصد و میزان توقیف خودروهای متخلف دو درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در بازه زمانی فوق دستگیری قاچاقچیان کالا ۱۷۶ درصد، دستگیری خرده‌فروشان ۷۵ درصد، کشف سرقت ۴۶ درصد و افزایش دستگیری سارقین نیز ۹۶ درصد افزایش داشته است.

یاری عنوان کرد: در تصادفات درون شهری نیز در چهار ماهه ابتدای سال شاهد کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جرحی و کاهش هشت درصدی تعداد مجروحین بوده‌ایم.

وی تعداد زیاد خودرو و بی‌توجهی به قوانین راهنمایی را دو عامل مهم تصادفات در شهر عنوان کرد و گفت: از همشهریان خواستاریم قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: در چهار ماه اول سال ۵ هزار و ۶۸۳ تماس با ۱۱۰ برقرار شده که همه تماس‌ها منجر به ماموریت شده است.

وی اضافه کرد: مرکز ارتباطی ۱۱۰ در مرکز استان واقع شده و تمامی فعالیت‌های پلیس۱۱۰ را آنالیز می‌کند.

یاری گفت: با تلاش‌های پلیس و همکاری مردم، اسدآباد امن‌ترین شهر استان است که این مهم در سایه تلاش و همیاری همکاران و همشهریان میسر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات