خبرهای داغ:
اصلی بیگی گفت: بسیجی گوش به فرمان ولایت است، در دفاع مقدس جانانه از میهن و ملت دفاع کرد، در بحران ها، بلایا و فتنه ها همواره در کنار مردم و همراه بی ادعای دولت ها در مسیر سازندگی و آبادانی کشور بوده است و در ایجاد امنیت پایدار تلاش و مجاهدت کرده است و امروز نیز در قامت یک عنصر فرهنگی موثر در پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی فعالت می نماید.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۰۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

زین العابدین اصل بیگی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در همایش سبک فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: باید نفسمان را در عید قربان، قربانی کنیم تا بتوانیم به عید غدیر خم برسیم، در غدیر نمی توانیم از ولایت عقب یا جلو بیفتیم باید در خط ولایت باشیم.

وی به وظایف فرماندهان پایگاه اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم شرمنده خانواده شهدا نباشیم باید به وظایف خودمان بدرستی عمل کنیم.

اصل بیگی بیان کرد: امروز اعتلای بسیج، اولویت سپاه است که تشکیل گروه های جهادی و خدمات رسانی، تعالی حلقه های صالحین برای تربیت نوجوانان و جوانان، ارائه سند بسیج، تشکیل صندوق های قرض الحسنه محله محور و اشتغالزا، محاربه با آسیب های اجتماعی و ... از دیگر عوامل موفقیت آمیز یک پایگاه مقاومت بسیج محسوب می شود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین با اشاره به جایگاه بسیج عنوان کرد: بسیجی گوش به فرمان ولایت است، در دفاع مقدس جانانه از میهن و ملت دفاع کرد، در بحران ها، بلایا و فتنه ها همواره در کنار مردم و همراه بی ادعای دولت ها در مسیر سازندگی و آبادانی کشور بوده است و در ایجاد امنیت پایدار تلاش و مجاهدت کرده است و امروز نیز در قامت یک عنصر فرهنگی موثر در پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی فعالت می نماید.

وی به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و خاطر نشان کرد: اين بيانيه يك سند و راهبرد مهم براي 40 سال دوم انقلاب است كه مقام معظم رهبري با دورانديشي و درايت آن را به عنوان نقشه راه كشور تبيين و ابلاغ نمودند.

اعتلای بسیج، اولویت سپاه است/ بسیجی گوش به فرمان ولایت است

اصل بیگی با اشاره به مساله لزوم بازنگري گذشته كه در بيانيه گام دوم انقلاب بر آن تاكيد شده است، اظهار كرد: بايد از گذشته و تجاربي كه كسب شده، درس گرفت، پيش از انقلاب اسلامي هيچ الگو و نسخه اي در كشور وجود نداشت اما اكنون به بركت انقلاب اسلامي، الگوهايي با شاخص هاي خاص مطرح است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در خاتمه گفت: مقام معظم رهبري در بيانيه گام دوم انقلاب نگاه ويژه اي به مردم دارند و بر لزوم حفظ و ارتقاي روحيه خودباوري و اصل «ما مي توانيم» تاكيد دارند كه از نكات مهم اين بيانيه محسوب مي شود.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها