خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تبیین واقعه غدیر عامل وحدت در جامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تبیین واقعه غدیر را عامل وحدت در جامعه دانست و گفت: بی شک اگر موضوع غدیر به خوبی تبیین شود می تواند در بین مسلمانان اتحاد و همدلی ایجاد کند.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۹۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

تبیین واقعه غدیر عامل وحدت در جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمجحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه اطاعت از رهبری وظیفه همه ماست،افزود: آن زمان ولی و رهبر مسلمان حضرت علی(ع) بود و امروز در زمان غیبت وظیفه آن حضرت برعهده رهبر فرزانه انقلاب است که باید تمام وجود از ایشان اطاعت کنیم‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آزاد سازی کشتی نفتی ایران را افول سلطه آمریکا خواتد و افزود: روز پنجشنبه دادگاه عالی منطقه جبل الطارق حکم آزادی نفتکش ایرانی را صادر کرد این درحالی است که ساعاتی پیش از صدور این حکم وزارت دادگستری آمریکا نامه ای به مقامات قضایی جبل الطارق ارسال کرده و از آن خواسته بود تا توقیف نفتکش ایرانی را تمدید کنند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: اما به این درخواست آمریکا توجهی نشد و این اتفاق باز هم همان جمله رهبر انقلاب را مبنی بر افول و زوال آمریکا نشان می دهد.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به سالروز آزادی آزادگان بیان کرد: آزادگان بهترین دقایق از عمر خود را در اسارت سپری کرده اند و سختی های زیادی کشیداند و صبر و استقامت آن ها امروز مایه سربلندی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام آل هاشم آزادگان، جانبازان و ایثارگران را گنجینه های دفاع مقدس عنوان و اظهارداشت:تمام دستگاه های مسئول باید با عشق در خدمت این گنجینه های ارزشمند دفاع مقدس باشند چراکه آن ها در راه پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران ایثار و فداکاری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها