مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، گفت: رمز موفقیت ما این است که گوش به فرمان ولایت هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۳۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز با حضور سردار سید ضیاءالدین حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه نهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در سالن آمفی تئاتر حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با اشاره به اینکه ما باید در کنار مردم و با همکاری یکدیگر کار کنیم چرا که در این صورت است که خداوند نیز ما را یاری می‌کند، مطرح کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی امام(ره) میخ خدمت به مردم مستضعف در جامعه را با تشکیل جهاد سازندگی محکم کوبیدند.

وی تاکید کرد: امروز ما نیز تمام یگان‌های خود در سپاه از جمله نیروی زمینی، نیروی دریایی و هوافضای خود را موظف کرده‌ایم علاوه بر ماموریت‌های ذاتی خود، بخشی از فعالیت‌های خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت زدایی در منطقه کنند.

وی با اعلام اینکه اگرچه ماه توانسته‌ایم پیشرفت‌های بزرگی را در کشور به دست آوریم، عنوان کرد: بیکاری، اعتیاد، طلاق، مشکلات معیشتی و ناکارآمدی اقتصادی از مهمترین معضلات ما در کشور و است که باید برای رفع آنها گام برداریم.

حزنی با بیان اینکه با توجه به اقداماتی که انجام می‌دهیم و جایگاهی که در جهان داریم باید حرفی جهانی نیز بزنیم، تصریح کرد: سپاه به دلیل نهایت احترامی که برای مردم قائل است در راستای رفع مشکلات آنها در کنار همه مسئولان قرار گرفته است چرا که معتقدیم ما مسئولان هرچه را با هم بکاریم، درو می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار همه ماموریت‌های سپاه ماموریت محرومیت زدایی، مردم یاری، مردم دوستی، توجه به نقاط محروم، حساس و صعب‌العبور همواره مد نظر است.

وی یادآور شد: در اقدامات ما یک نوع مردم‌داری، مردم دوستی، مردم نوازی و یک نوع محرومیت زدایی جدید وجود دارد که ببینیم رهبر فرزانه انقلاب چه می‌فرمایند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رمز موفقیت خود را بودن با مردم عزیز ایران، از مردم و برای مردم مستضعف و محروم بودن می‌داند.

در پایان این مراسم برگزیدگان نهمین جشنواره مالک اشتر در سپاه امام سجاد(ع) تجلیل شدند.

ارسال نظرات