کارن خانلری با اشاره به برخورد قاطع قوه قضائیه با رانت خواران و مفسدین گفت: این اقدامات موجب ارتقا جایگاه قوه قضائیه در جامعه و مسرت مردم شده است.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۲۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، کارن  خانلری نماینده ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی درباره اقدام قاطع آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا در برخورد با اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی و افزایش امید مردم در این زمینه گفت: قوه قضائیه آخرین امید مردم برای حل مشکلات آنها است.

وی افزود: وقتی قوه قضائیه عملکرد خوبی در برخورد با اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی برخوردار باشد و بتواند در بی‌عدالتی‌ها و قانون‌شکنی‌ها و تخلفات ورود قاطع داشته و از آنها جلوگیری کند، این امر موجب افزایش امید در جامعه خواهد شد.

نماینده ارامنه شمال در مجلس تصریح کرد: مجازات متخلفین و رانت‌خواران توسط دستگاه قضا منجر به افزایش شادی و نشاط در جامعه خواهد شد.

خانلری تصریح کرد: وقتی خانه کسی تصاحب شده و حقش پایمال شده است با اقدامات قاطع قوه قضائیه حق به او بازگردانده می‌شود منجر به بهبود رضایت مردم خواهد شد.

وی گفت: وقتی دادگاه‌ها حق و حقوق بیت‌المال را گرفته و با سودجویان و منفعت‌طلبان برخورد قاطع می‌کنند و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه حل و فصل می‌شود مردم امیدوارتر و محکم‌تر به نظام جمهوری اسلامی کمک خواهند کرد.

نماینده ارامنه شمال در مجلس خاطرنشان کرد: در چند ماهه اخیر اقدامات بسیار خوب قوه قضائیه در راه مجازات متخلفین اقتصادی و رانت‌خواران داشته است و در صورت استمرار این روند بسیاری از مشکلات جامعه یا حل شده و یا در شرف حل شدن قرار خواهد گرفت و در نهایت منجر به افزایش امید خواهد شد.

خانلری خاطرنشان کرد: اظهارت آیت‌الله رئیسی مبنی بر جلوگیری از تخلفات درون قوه قضائیه و برخورد قاطع با مفسدین در دستگاه قضا نشان دهنده آن است که این قوه نظارت را از خود شروع کرده و همین موضوع منجر به تقویت  جایگاه این قوه در بین مردم خواهد شد.

وی گفت: اینکه مردم به حل و فصل مشکلاتشان از طریق دستگاه قضا امیدوار باشند برای آنان بسیار مسرت‌بخش است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «نظارت قوه قضاییه تقویت شود» ، «قوه قضائیه جلوی دزدی های کوچک را بگیرد» ، «برخورد قاطع و سریع دستگاه قضا با کارمندان یا روئسای تضییع کننده بیت المال در دولت» ، «قوه قضائیه و سازمان بازرسی جلوی احتکار رو بگیرد!» ، «درخواست ورود قوه قضاییه به کنترل قیمت ها در تمام زمینه ها» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

ارسال نظرات