خبرهای داغ:
سردار آذربایجانی گفت: هر کس قصد تجاوز و انجام عملیات خرابکارانه در کشور و مرزهای ایران را داشته باشند در هر نقطه ای تعقیب و سرکوب خواهند شد و برای سپاه هر نقطه ای تروریست ها باشند هدف جنگی خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۹۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

فعالیت سپاه صاحب الامر (عج) در برقراری امنیت و خدمات رسانی به هم وطنان عزیزمان در گمنامی و بدون ادعا صورت می گیرد، پس حملات کور نیروهای تروریسم پژاک و احزاب منحله تجزیه طلب دمکرات و کومله در شمال غرب و غرب کشور نقش نیروهای سپاه پاسداران در تعقیب و سرکوب متجاوزان به حریم ایران اسلامی بی بدیل و زبانزد خاص و عام در عرصه داخلی و بین الملل شد.

خبرگزاری بسیج برای تبیین و اطلاع رسانی در خصوص نقش نیروهای سپاه صاحب الامر(عج) در شمال غرب و غرب کشور گفتگویی با سردار هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامرعج انجام داده که از نظر مخاطبان می گذرد.

بسیج: سردار! با چه هدفی ماموریت های سپاه صاحب الامر(عج) در غرب انجام می شود؟

سپاه پاسداران بر اساس ماموریت های ابلاغی انجام وظیفه می کند،اصل وظیفه سپاه پاسداران حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است. هرجا موجودیت انقلاب، ارزش ها و دستاوردها مورد حمله و خدشه قرارگیرد سپاه طبق قانون و وظایف ابلاغی وارد می شود.

بسیج: مصداق حضور سپاه برای حراست از انقلاب را بیان کنید:

دفاع مقدس، حضور در مناطق بحران مانند سیل در گلستان، لرستان،خوزستان نمونه کوچکی از حضور سپاه برای حراست از کشور و دستاوردهای انقلاب است.در حوزه های مختلف جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی نیز با شاکله بسیج در حال فعالیت می باشد. حضور در تامین امنیت مرزها و منطقه در جلوگیری از کشانده شدن جنگ به داخل کشور از مصداق های عینی دفاع سپاه از انقلاب و کشور است.

بسیج: علت حضور سپاه صاحب الامر(عج)در شمالغرب و غرب کشور چیست؟
سپاه صاحب الامر(عج) برای خدمت به هموطنان در شمالغرب و غرب کشور حضور دارد، طبق ابلاغ گردان رزمی تیپ برای تامین امنیت مرزها در مناطق واگذارشده حضور دارد و خود را خادم هموطنان و مرزنشینان می داند و در حد توان و اختیارات قانونی برای رفاه و امنیت غیور مردان مرزنشین جانفشانی خواهد کرد.

بسیج: آیا همکاری در مناطق یادشده از طرف هموطنان مرزنشین با نیروهای پاسدار رضایت بخش است؟

سپاه پاسداران بلندگوی امنیت این بزرگواران بوده و هست، مرزنشینان بسیار گرامی و بزرگوار هستند و بدانید آنقدر برای پاسداران عزیز هستند که حاضریم برایشان از همه داشته هایمان بگذریم، تفاوت فراوانی بین تروریست ها و مردم مرزنشین است و این را سپاه تفکیک کرده تا با کمک همان عزیزان بتواند جلوی نا امنی ها گرفته شود‌، استقبال فراوان و بی نظیری از خدمت رسانی سپاه می شود، شور و اشتیاق اهالی برای حضور قدرتمند در کنار برادران پاسدار در قالب بسیج نشان از رضایتمندی خوبی از عملکرد سپاه وجود دارد.

بسیج: چرا در مرزهای غربی و شمالغرب سپاه حضور قدرتمندانه دارد؟

کشور های غربی و عربی پس از سوریه ،عراق و یمن متوجه شدند که جنگ را باید به داخل ایران بکشانند تا بتوانند به اهداف خود برای تثبیت قدرت رژیم صهیونیستی و سلطه بر منطقه برسند. جلسات متعدد با عناصر ضد انقلاب، منافقین و براندازهای تجزیه طلب داشتند. آموزش های لازم و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار آنان گذاشتند تا بتوانند نا امتی و جنگ را به داخل ایران بکشانند.

بسیج: برای مواجهه با سیاست های دشمنان سپاه صاحب الامرعج چه ماموریتی دارد؟

بیش از دو ماه است که در مناطق غرب کشور با هدف تامین امنیت مرزها و مرزنشینان طبق ابلاغ حضور داریم، که سپاه استان و نیروهای تیپ در کنار برادران بسیج با روحیه شهادت و جانبازی خدمات رسانی می کنند.
برنامه ابلاغی از طرف فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نشان دهنده تغییر حالت سیاست پدافندی به رویکرد آفندی و مشت آهنین است.
هر کس قصد تجاوز و انجام عملیات خرابکارانه در کشور و مرزهای ایران را داشته باشند در هر نقطه ای تعقیب و سرکوب خواهند شد و برای سپاه هر نقطه ای تروریست ها باشند هدف جنگی خواهد بود.

بسیج: رویکرد آفندی یا تهاجمی را واضح تر برای مخاطبان بیان کنید:

چندی نگذشته که سپاه پاسداران طبق اخطار های قبلی به اقلیم کردستان در خصوص پناه دادن به تروریست و استفاده از خاک خود برای اقدام علیه ایران،سپاه پاسداران وارد شد و پس از یک عملیات کور که منجر به شهادت چند نفر از شهروندان و بسیجیان گردید متجاوزان را تعقیب و در خاک اقلیم کردستان پایگاه های آنان و محل آموزش عناصر مزدور را با خاک یکسان کرد تا پیام روشنی به مزدوران تروریسم باشد. حسن همجواری کشورها را ملزم می کند که از خاک آنها برای حمله به همسایگان استفاده نشود.

انتهای پیام/1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها