خبرهای داغ:

7هزار نفر از بانوان آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه زنان خانه‌دار هستند

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت:در حال حاضر هفت هزار نفر از بانوان آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه زنان خانه‌دار قرار دارند.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۸۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

مسعود مقدمی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به اینکه بیمه زنان خانه‌دار راهی برای تضمین شغلی و بازنشستگی بانوان است، اظهار کرد:در حال حاضر هفت هزار نفر از بانوان آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه زنان خانه‌دار قرار دارند.

وی با بیان اینکه برای ثبت‌نام در این نوع بیمه محدودیتی وجود ندارد، افزود: افرادی که خواهان استفاده از این بیمه هستند می‌توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی در سطح استان پس از انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه از مزیت‌های بیمه زنان خانه‌دار استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این نوع بیمه دختران مجرد بالای ۱۸ سال نیز می‌توانند تحت پوشش قرار بگیرند، ادامه داد: در این نوع بیمه بانوان می‌توانند پس از بازنشستگی حقوق بازنشستگی خود و هم همسرشان در دریافت کنند و در این ارتباط محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، زنان خانه‌داری که کمتر از ۵۰ سال تمام سن دارند می‌توانند نسبت به ارائه تقاضا و انعقاد قرارداد بیمه اقدام کنند و چنانچه سن متقاضی در زمان ثبت تقاضا بیش از ۵۰ سال باشد، پذیرش درخواست وی منوط به دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مدت مازاد سنی خواهد بود.

انتهای پیام/ ع

ارسال نظرات
آخرین اخبار