جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه هرسال جلوه‌های عزت و پیروزی در راهپیمایی اربعین بیشتر خودش را نشان می‌دهد، تاکید کرد: همه ما باید سهم خویش را در هرچه باشکوه‌تر شدن اربعین بیشتر کنیم
کد خبر: ۹۱۶۵۸۸۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار علی فدوی در ویژه برنامه دومین همایش بین المللی فعالان اربعین حسینی که در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: طبق بیان روایت در دنیا کسی باقی نمی‎ماند مگر اینکه محب و دوستدار سیدالشهدا (ع) شود و این مهم زمینه ساز حضور حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

وی ادامه داد: همه مصائبی که بر سیدالشهدا (ع) وارد شد طی یک صبح تا شب بود و خدای متعال ظهور منجی عالم بشریت را پاداش آن قرار داد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: طبق بیان تاریخ در گذشته نیز پیاده‌روی اربعین مرسوم بوده، اما تعداد افرادی که در آن شرکت می‌کردند بسیار اندک بودند و حال با عنایت خاص خداوند متعال این حرکت عظیم هر سال با شکوه بیشتر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه هرسال جلوه‌های عزت و پیروزی در راهپیمایی اربعین بیشتر خودش را نشان می‌دهد، تاکید کرد: همه ما باید سهم خویش را در هرچه باشکوه‌تر شدن اربعین بیشتر کنیم. اکنون نام سیدالشهدا (ع) چنان دل‌ها را مجذوب خود کرده که همه دوست دارند در راهپیمایی اربعین شرکت کنند.

فدوی با بیان اینکه دشمن در ۴۰ سال اخیر پیوسته به دنبال ظلم به ملت ایران بوده است، گفت: اقتدار و سربلندی ایران مورد اذعان دشمنان است و این عنایت خداوند است. آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال مهار ایران و ایجاد توان بازدارنده در برابر ایران هستند.

وی اخلاص در عمل، معنویت و تعهد به احکام و حدود الهی را زمینه‌ساز پیروزی برشمرد و عنوان کرد: خدای متعال بار‌ها در قرآن کریم وعده پیروزی را به مخلصان داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: مبارزه با آمریکا در ذهن هیچ کشوری خطور نمی‌کند، اما ملت ایران بار‌ها آن‌ها را شکست دادند این همان معادله خداوند در قرآن است که یک سمت معادله انجام وظیفه و تکالیف الهی است و سمت دیگر آن وعده پیروزی خداوند.

فدوی گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ما و همه متحدان آمریکا خواستیم در سوریه تحول ایجاد شود، ولی نتوانستیم، چون ایران نمی‌خواست.

وی تاکید کرد: اگر در هر زمان و مقطعی بر اساس فرمایشات الهی حرکت کنیم یقینا نتیجه مطلوب آن را که وعده خداوند است خواهیم دید.

فدوی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز ظهور است، گفت: یقینا دشمنان و مستکبران جهانی راهپیمایی اربعین را رصد کرده و برای مقابله با آن شیطنت‌هایی نیز می‌کنند و این وظیفه همه ماست که با هوشیاری کامل و وحدت مراقب این حرکت عظیم باشیم.

وی ابراز کرد: وقتی نام سیدالشهدا (ع) به میان می‌آید خیلی از افراد خواسته‌های درونی خویش را کنار می‌گذارند و به دنبال اتحاد و هم‌افزایی بیشتر هستند و همین امر باعث صیانت از راهپیمایی اربعین خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اکنون به خوبی فهمیدند که ما در مقام ابتکار عمل هستیم، عنوان کرد: با اینکه هشت سال جنگ بین ایران و عراق در میان بود، اما وقتی تمام خباثت‌های مستکبران پایان یافت، دل‌های این دو ملت به وسیله محبت سیدالشهدا (ع) با هم متحد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها