مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان گفت:یکی از ارکان اصلی عید غدیر، معرفی خدامحوری ومردم سالاری دینی درجامعه است.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۶۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

حجت الاسلام حسن بیگدلی درگفتگوباخبرنگارخبرگزاری بسیج ؛ضمن تبریک عید بزرگ امامت وولایت به اهمیت غدیر اشاره وتصریح کرد:بازگو کردن واقعه وفلسفه غدیر آنقدر با اهمیت است که تداوم رسالت پیامبر به این واقعه گره خورده است؛ ارزش ومقام غدیر تا جایی است که خداوند متعال این واقعه را عیدالله اکبر معرفی میکند .

 

وی با اشاره به اینکه رکن اصلی غدیر معرفی خدامحوری ومردم سالاری دینی است افزود:مردم سالاری دینی به واسطه غدیر ودر روز غدیر خم تثبیت یافت وجایگاه خود را پیدا کرد وخداوند ولی خود را به جامعه اسلامی معرفی کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)به لزوم زنده نگهداشتن واقعه غدیر در جامعه تاکید وبیان داشت:بازگو کردن واقعه غدیر عامل وحدت مسلمانان است وباید امروز بیش از هر زمان دیگری فرهنگ غدیر در جامعه تبیین وترویج داده شود زیرا که ترویج این مهم در جامعه، تضمین کننده سعادت بشر است.

 

وی با اشاره به اینکه معرفی غدیر از دوبعد فردی ومحتوایی می تواند تاثیرگذار باشد تاکید کرد:تمامی مسئولین،بسیجیان،مدیران و رسانه ها باید در جهت ترویج تفکر علوی ومهدوی در جامعه تلاش نمایند.

 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه مهمترین پیام غدیر،پیام وحدت،همدلی،هم افزایی،بقاء دین ودین محوری است ،اظهار داشت : غدیر هویت جامعه اسلامی را شکل می دهد ویکی ار ضرورتهای امروز جامعه ما تبیین فلسفه غدیر برای نسل جوان است .

 

وی تاکید کرد:در کتاب الغدیر روایتهای بسیاری در ارتباط با واقعه غدیر مطرح است که  باید در اختیار همه به ویژه جوانان قرار گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بدون وجود حضرت علی(ع)وکتاب نهج البلاغه ما در دنیای امروزی حرفی برای گفتن نخواهیم داشت ،تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران با تفکر فاطمی،علوی ومهدوی  شکل گرفته است.

 

وی در پایان تاکید کرد: باعنایت خداوند متعال،تحقق غدیرزمینه ساز برپایی حکومت مطلقه حضرت حجت(عج)خواهد بود.

ارسال نظرات