اهتزاز پرچم های سبز علوی به نیابت از شهدا

معاون فرهنگی و هنری سپاه امام سجاد(ع) گفت: غدیر امسال را که در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی قرار دارد باید پررنگ تر جلوه دهیم.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۶۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رسول جهانداری عصر امروز در گفت و گو با خبرنگارما اظهار داشت: غدیر یک ریشه، فرهنگ و یک اصل است چنانچه اگر فقط یک اتفاق بود قطعا فراموش می شد.

وی ادامه داد: غدیر یک فرهنگ عقلی و فکری دارد که با فرهنگ و آداب و رسوم ما سازگاری دارد و  این باعث شده است که ما هر ساله وقتی که نام غدیر و دهه ولایت مطرح می شود با هر قوم و کیشی دل هایمان را به سمت غدیر ببریم.

جهانداری عنوان کرد: امسال همه عزیزان در هر جایی که هستند به حرمت ولایت یک پرچم سبزی را عَلَم کنند و به عنوان علمدار ولایت حرکت کنند و یک سفیری برای غدیر باشند.

معاون فرهنگی سپاه امام سجاد(ع) ابراز داشت: غدیر امسال را که در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی قرار دارد باید پررنگ تر جلوه دهیم و خوشبختانه سپاه پاسداران در تلاش برای این امر است.

وی خبر داد: قرار است تمام پایگاه های مقاومت بسیج تحت عنوان پایگاه های تحول محلات این اتفاق ها را رقم بزنند و مردم را که خودجوش پای کار هستند به صحنه بیاورند.

جهانداری خاطرنشان کرد: از آنجایی که ما امسال کنگره شهدای استان هرمزگان را در پیش رو داریم چه خوب است که غدیرمان هم رنگ و بوی شهادت داشته باشد و به نیابت از هزار و ۵۰۰ شهید استان، پرچم های سبز علوی را افراشته کنیم.

ارسال نظرات