جانشین سپاه ناحیه چناران از برگزاری اردوی جهادی در عرصه‌های بهداشتی، عمرانی و فرهنگی در روستای موچنان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۶۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
پور رضا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به اینکه فلسفه اردوی‌های جهادی حفظ و گسترش دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: این جهاد مختص قشر خاصی نیست و هر فردی که قلبش برای نظام و انقلاب اسلامی می‌تپد در اردو‌های جهادی شرکت می‌کند و در هر جاکه لازم باشد بسیج حضور فعال دارد.

وی افزود: در این اردوی جهادی کلیه پایوران و روحانیون شبکه ارکان صالحین و بسیجیان روستای موچنان در جهت تکمیل کف سازی محوطه مدرسه شهید خرمی در این اردو جهادی شرکت کردند.

پور رضا در ادامه گفت: اردو‌های جهادی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از شور و نشاط انقلابی جوانان مستعد در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است و مهم‌ترین رسالت و اهداف بسیج از برگزاری اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، خودسازی و رفع محرومیت‌زدایی است.

جانشین سپاه ناحیه چناران اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری را از دیگر اهداف اردو‌های جهادی برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی مفهومی است که در پی مقاوم سازی، بحران زدایی و ترمیم ساختار‌ها و نهاد‌های فرسوده و ناکارآمد موجود اقتصادی مطرح می‌شود، که قطعا باور و مشارکت همگانی واعمال مدیریت‌های عقلایی ومدبرانه، پیش شرط و الزام چنین موضوعی است. اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی‌ها و تاکید روی مزیت‌های تولید داخل و تلاش برای خود اتکایی است

شایان ذکر است دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری کلاس‌های آموزشی خانواده، طب سنتی، آموزش همگام با کشاورز، احکام ویژه نوجوانان و ارائه خدمات پزشکی از دیگر برنامه‌های این اردوی جهادی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها