خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی حوزه شهید مبارکی همدان گفت: همه ما وظیفه داریم در حفظ و اقتدار بسیج تلاش کنیم؛ چراکه اقتدار بسیج اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی را در پی دارد.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۵۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

اقتدار بسیج اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی را در پی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قاسم‌آبادی در جمع اعضای شورای حوزه شهید مبارکی همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای اصول و ارزش‌های بنیادینی همچون استکبارستیزی، عدالت‌طلبی، دفاع از مظلومان جهان، کرامت انسانی، استقلال سیاسی و فرهنگی، حکومت مردمی، حکومت صالح و تربیت انسان‌های برخوردار از دین و تقوا است.

وی افزود: بسیج و تفکر بسیج حافظ و پاسدار این ارزش‌ها است و با بصیرت و اقتدار و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راه اعتلا و گسترش این اصول تلاش خواهد کرد.

مدیر عقیدتی حوزه شهید مبارکی همدان ابراز داشت: ایجاد انحراف در خط و مکتب امام(ره) و تحریف در اصول و ارزش‌های انقلاب در بین جوانان و نوجوانان یکی از اهداف دشمن است که با تبلیغات گسترده و هزینه‌های زیاد سعی در اجرای آن دارند.

وی ادامه داد: در مقابل این هجمه‌های دشمن، بسیج و تفکر بسیجی با تمام توان و با توکل بر قدرت خدای متعال از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و با اجرای برنامه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی، معرفتی و بصیرتی توانسته است این اصول و ارزش‌ها را معرفی کند و دل‌های پاک و ضمیر انسان‌های بیدار همواره پذیرای این ارزش‎ها بوده و برای تعالی آن تلاش می‌کنند.

قاسم‌آبادی عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم در حفظ و اقتدار بسیج تلاش کنیم؛ چراکه اقتدار بسیج اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی را در پی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات