خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی، از اجرای طرح ولایت دانشجویی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۵۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

یزدانی اعزام دانشجویان به راهیان نور شمال غرب و حضور سه هزار دانشجو برای خدمت‌رسانی به مردم محروم در سراسر نقاط محروم استان در قالب اردو‌های جهادی را از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که مورد تأکید و تأیید رهبر معظم انقلاب هم است، طرح ولایت بوده که برگزاری این دوره افتخاری برای ما و همه همکاران است.

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، محمودرضا یزدانی، به خبرنگار ما گفت: دوره آموزشی طرح ولایت دانشجویی خراسان شمالی از ۳۱ مرداد ماه سال جاری آغاز می شود و به مدت به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی افزود: برنامه‌های اقتصادی، تشکیلاتی و مطالبه‌گری از مهم‌ترین بخش های این دوره آموزشی است.

یزدانی اظهارداشت: برخلاف تصور عموم که با آمدن فصل تابستان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی غیر فعال می‌شود، کار ما در ناحیه دانشجویی همچنان ادامه دارد و هیچگاه متوقف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این نهاد فعالیت های جدی در دست اقدام دارد، گفت: از جمله این فعالیت ها، تربیت کادر جدید برای انقلاب با توجه به ارزش های ناب دینی و اسلامی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها