مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: آنهایی که از امامت و ولایت دور هستند به بیراهه رفته اند و اگر انسان در بستر غدیر قرار بگیرد به ظهور می رساند و ظهور است که انسان را به اوج سعادت می رساند و آن حکومت توحید برپایه عدالت برپا می شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۴۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در مراسم جشن غدیر مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رودان با اشاره به جریانات قبل و بعد از غدیرخم اظهار کرد: پیامبراسلام از یک جریان مخوف، پیچیده و نفاقی می ترسید که آن جریان بر دل حکومت پیغمبر با خواص دین، با صورت و محاسن دین، که گام به گام و کنار پیغمبر همراهی کردند طوری در دل امت جا باز کرده بودند که الآن آن جریان در مقابل پیامبر بایستد و بگویند این پیغمبر مسئله جهان اسلام را موروثی کرده و پسرعموی خودش را بعنوان جانشین معرفی می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) افزود: بدبخت عمده ای از جهان اسلام فریب این حرف را بخورند چرا که آن روز مسلمانان ایمانشان عمیق نبود و معنای دین را نمی فهیمدند و پیامبر خدا از این واهمه داشت.

 پولادی با بیان اینکه سه اصل بعثت و غدیر و ظهور انسان به اوج می رسد ادامه داد: اگر غدیر نباشد بعثت معنا پیدا نمی کند ویکصدو بیست و چهار پیامبر آمدند تا دین کامل شود حال که کامل شد رهبر می خواهد.

 وی تصریح کرد:آنهایی که از امامت و ولایت دور هستند به بیراهه رفته اند و اگر انسان در بستر غدیر قرار بگیرد به ظهور می رساند و ظهور است که انسان را به اوج سعادت می رساند و آن حکومت توحید برپایه عدالت برپا می شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) یادآور شد: یک زمانی دشمنان  با مطرح کردن اینکه برای سعادت، غدیرو ولایت لازم نیست و تلاش کردند که غدیر را برای همیشه از یادها ببرند اما یک اصل عاشورای امام حسین(ع) به میدان امد که حلقه وصل بین بعثت و غدیرو ظهور است.

 پولادی اضافه کرد: اگر بشر به معنای حقیقی غدیر را فهمید از هر گزند و آسیب و لغزشی مصون است یعنی به اوج می رسد و اما اگر بشر غدیر را نفهمید هیچ چیزی را نفهمیده است.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سن بالای برخی از مدیران اجرایی کشور و مقایسه آن با حکومت زمان پیامبراکرم(ص) اظهار کرد: اولین امام جمعه ای که پیغمبر معرفی کرد ۱۸ساله بود و آخرین فرمانده لشکری که پیامبر انتخاب کرد ۱۸سالش بود مسئولین ما هم، آن زمانی که انقلاب به پیروزی رسید فرمانداران، استانداران و وزرای ما  همه ۱۹،۲۰،۲۲ ساله بودند ولی الآن طرف ۸۰ سال دارد پشت میز نشسته و حاضر نیست جای خود را به یک جوان تحصیل کرده، انقلابی پای کار بده تا با آن شادابی و طراوت جوانی، به این مملکت واقتصاد نظام اسلامی شادابی ببخشد.

 وی افزود: مسئولین اجرایی ما یاد داشته باشند که همه چیز مال جوان است، ورزش، حج، دویدن و رفتن بالای کوه، شادابی و طراوت مال جوان است ازدواج مال جوان است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به بیان و رفتار متناقض برخی از افراد نسبت به ولایت فقیه تصریح کرد: امروز ۴۰سال از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم کسی با سابقه نماینده مجلس و منتسب به فلان گروه سیاسی، در دانشگاه اصفهان رسما اعلام می کند که حکومت علی(ع) برحق بود و حکومت معاویه هم برحق بود چرا که یک روزی مردم معاویه را خواستند و یک روزی را علی را خواستند مردم هرچه خواستند برحق است و همین شخص دم از ولایت علی(ع) می زند.

 پولادی ادامه داد: اگر مسئولی در لباس جمهوری اسلامی در جلسه رسمی اعلام می کند در نظام اسلامی مسئولین فقط برخواست مردم هستند و فقط براساس خواست مردم کار می کنند با حرف معاویه چه تفاوتی دارد غدیر آمد تا این حرف های باطل بر زبان جاری نشود.

 وی افزود: آن کسی که در تریبون می گوید هر چه مردم در نظام اسلامی اراده کند من در تربیون غدیر می گویم تو بیجا وغلط می کنی در لباس دین، حرف معاویه، حرف دنیای غرب و لیبرال دموکراسی را به نام دین جاری کنید.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: مردم هرچیزی را که خدا بخواهد می خواهند حکومت الهی و غیرالهی در اینست که حکومت الهی، خدا حاکم است و خدا هر چه را اراده کند همان است و بس و درمقابل اراده خدا هیچ اراده ای معنا ندارد.

 وی با اشاره به نابودی پهباد پیشرفته  آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نابودی و شکست، نابودی جسم فیزیکی نبود  انهدام تفکر لیبرال دموکراسی و پیروزی بر تفکر غرب بود.

 پولادی با بیان اینکه ولایت فقیه استمرار غدیر است خاطرنشان کرد: امروز اگر کسی در مقابل ولایت فقیه بایستد و دم از غدیر بزند یکی از احمق ترین موجودات عالم است.

 
 
ارسال نظرات