خبرهای داغ:
به همت سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به هفتاد زوج در شهرها و روستاهای سیل زده که واقعا نیاز به حمايت دارند، جهیزیه اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۳۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

سرهنگ حسين خودسيانى نماینده اعزامی سپاه محمدرسول الله(ص) در دشت آزادگان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزارى بسيج در ارتباط با برگزاری مراسم عروسی و اعطای جهیزیه به خانواده های آسیب دیده سیل خوزستان اظهار داشت: به همت سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به هفتاد زوج در شهرها و روستاهای سیل زده که واقعا نیاز به حمايت دارند، جهیزیه اهدا می‌شود.

سرهنگ خودسيانى در ادامه در خصوص جزئیات مناطقی که زوج ها در آن جهیزیه دریافت می کنند خاطر نشان کرد: این مناطق شامل سوسنگرد، هویزه، بستان، سبهانيه، کوت سید نعیم و ابوحمیظه هستند. این مراسم با شعار غدير، تجلي وحدت، مردم يارى و ولايت مدارى برگزار می‌شود. چندين تیم ارزياب در بررسي و شناسايي خانواده هاى نيازمند مشاركت داشته كه در نهايت از بين خانواده هاى معرفي شده،تعداد هفتاد زوج مشمول دريافت جهيزيه گرديدند.

نماینده اعزامی سپاه محمدرسول الله(ص) در دشت آزادگان پیرامون همکاری های انجام شده تصریح کرد: رده های بسیج، شورایاری ها، معتمدین محله و سران عشیره ها در شناسايي اين زوج ها نقش موثرى داشتند.

لازم به ذكر است اين مراسم با حضور مسئولین لشکری و کشوری در سطح استان، فرمانده سپاه وليعصر(عج) استان خوزستان و سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و با مشاركت موسسه خيريه شمس برگزارخواهدشد.

وی در مورد پیام این مراسم گفت: پیام این مراسم این است که زندگى در مناطق سيل زده در جريان است، در همين راستا ما هر کاری از دستمان بر بیاد انجام می دهیم و انشالله دولت نیز اقدامات خود را افزایش بدهد.

سرهنگ خودسيانى در پایان درباره گروه های جهادی افزود: اینجا در مناطق سیل زده گروه های جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم و تکمیل پروژه های عمرانی هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها