مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: گروه های جهادی که در محروم ترین نقاط کشور وارد می شوند باید الگوی همه مسئولین باشند.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۲۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در جمع هادیان سیاسی اراک با اشاره به راهبرد اصلی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان گفت:  در طول چهل سال گذشته ملت ایران در برابر دشمنان ید واحده بودند و در مقابل توطئه های دشمنان از خود مقاومت نشان دادند و ثمره این مقاومت را امروز مشاهده می کنیم.

وی افزود: :همین که امروز کشور علیرغم نامنی‌های موجود در منطقه در اوج امنیت و اقتدار حرکت می کند، نتیجه ایستادگی ملت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه ما در دفاع مقدس در مقاومت تجربه خوبی داشتیم، گفت: وقتی که کشور با حمایت های قدرت های زورگو مورد حمله صدام  واقع شد، ملت و به خصوص جوانان ید واحده شدند و در برابر دشمنان مقاومت کردند و ثمره آن را امروز می بینیم که کسی جرأت نگاه چپ به مرزهای جمهوری اسلامی را ندارد.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: در چند سال گذشته به پشتوانه همین مقاومتی که مردم ایران از خود نشان دادند، دیدیم که در آب های خلیج فارس نیروهای سپاه پاسداران تعدادی از نیروهای آمریکائی را با ذلت به اسارت درآوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک با تأکید بر اینکه اینها نشان از ادامه راه حضرت امام(ره) داشته و همان چیزی است که ایشان فرمودند «ملت ما ایستاده اند و در برابر دشمنان متحد هستند و خم به ابرو نمی آورند»، افزود: این رفتارهای مقتدرانه تفسیر سخنان حضرت امام راحل است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم نتوانسته است.

وی با بیان اینکه در دهه های گذشته جوانان توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند، گفت: گروه های جهادی که در محروم ترین نقاط کشور وارد می شوند باید الگوی همه مسئولین باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در این خصوص تصریح کرد: باید بدانیم استعدادهای برتر جوانان و ابتکارات آنها باید مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام عبدی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که ذلت و نابودی صدام را دیدیم قطعا ذلت و نابودی جبهه استکبار و حامیان آنها هم خواهیم دید.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات