خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه غدیر و ولایت در لالی

نمایشگاه محصولات مذهبی فرهنگی غدیر همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت به همت سپاه ناحیه لالی و همکاری کتابخانه حکیم طوس افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۲۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

در این مراسم سروان پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحیه لالی اظهار داشت:

این نمایشگاه به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط سپاه ناحیه لالی با همکاری کتابخانه حکیم طوس برای ترویج فرهنگ غدیر برپا شده است که امیدواریم مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی افزود: در این نمایشگاه برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی، علمی، حجاب و عفاف،سازندگی، سلامت، کتاب، مشاوره های مذهبی و حقوقی و پوستر غدیر ارائه شده است.

گوروی ادامه داد: نمایشگاه غدیر از ۲۳ مرداد همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت تا پایان روز ۱۴ شهریور روز مباهله در محل سالن الغدیر کتابخانه حکیم طوس دایر و در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر ۱۸ تا ۲۱ آماده بازدید علاقمندان است.

در حاشیه این نمایشگاه پیرامون دهه امامت و ولایت با تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه امات و ولایت گفت:

گوروی در پایان بیان داشت: جشن‌ ها و برنامه‌های متنوع بسیاری در شهرستان برگزار خواهد شد که جا دارد از تلاش بی‌شائبه همه دست‌ اندرکاران این برنامه‌ها در این دهه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

 
همچنینهمزمان با ولادت با سعادت امام علی النقی الهادی (ع) فرمانده سپاه ناحیه لالی و جمعی از مسئولان محلی شهرستان با خانواده شهید سید امیر نبوی، دیدار و گفتگو کردند.
 
سروان پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحیه لالی در جمع خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند.
 
گوروی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم، افزود: 
 
 تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما می باشد و باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل و نهادینه شود.
 
وی خاطر نشان کرد: از  مهمترین و ارزشمند ترین برنامه ها دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است که این دیدار ها باید در مناسبت ها و برنامه های مختلف نیز تداوم داشته باشد.
 
گوروی افزود: مسئولان باید همواره در جهت آرمان های شهدا و راه آنها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.
 
وی خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شما از افتخارات کشور ما می باشید و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.
 
فرمانده سپاه ناحیه لالی تصریح کرد: با سرکشی و دیدار با خانواده شهدا تنها می توانیم به گفتگو با خانواده شهدا بنشینیم و این بخش کوچکی از زحمات و تلاش های آنها را جبران خواهد کرد.
 
 در ادامه این دیدار با اهدای هدیه از خانواده شهید نبوی تجلیل و در پایان غبارروبی و زیارت گلزار شهدا صورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار