فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده زرندیه خبر داد:
پاسدار سعید تیمار فرمانده حوزه دانش آموزی گفت: این اردوی ۲۰ نفره به مدت ۲۱ روز و از هفته گذشته توسط دانش آموزان دختر از پایه‌های مختلف آموزشی (متوسطه اول و دوم) آغاز شده و تا پایان هفته آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۰۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

پاسدار سعید تیمار فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان زرندیه در گفتگویی با خبرگزاری بسیج از زرندیه با بیان این خبرگفت: این اردوی ۲۰ نفره به مدت ۲۱ روز و از هفته گذشته توسط دانش آموزان دختر از پایه‌های مختلف آموزشی (متوسطه اول و دوم) آغاز شده و تا پایان هفته آینده ادامه دارد.
فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان زرندیه با بیان اینکه یکی از طرح‌های موفق بسیج در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، طرح هجرت است تصریح کرد: در این اردو، دانش‌آموزان ضمن آشنایی با فرهنگ کار و تلاش و تمرین انجام کار‌های گروهی، با حضور در مناطق محروم ضمن تلاش جهت محرومیت‌زدایی این مناطق، به خودسازی نیز می‌پردازند.
سعید تیمار اظهار داشت: در این اردو زیباسازی، مرمت، رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی و نقاشی ۳ مدرسه در مناطق محروم شهرستان زرندیه و ۴ مدرسه در بخش مرکزی شهرستان تحت نظر استاد کاران مربوطه انجام خواهد شد که تا امروز امورات مربوط به ۴ مدرسه به پایان رسیده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم شهر زاویه و فرماندهی سپاه شهرستان جهت حضور در مراسم افتتاحیه، دیدار با خانواده شهدا، تشکیل حلقه‌های معرفتی، برگزاری و شرکت در نماز جماعت را از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی در جهت افزایش انگیزه دانش آموزان برای شرکت در اردو‌های طرح هجرت دانست.
تیمار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت این اردو‌ها گفت: ایشان می‌فرمایند، میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های آن، نقطه نورانی در باطن انسان است، آن را هر چه می‌توانید در جان خود گسترش دهید و نگذارید آفت‌هایی همچون سودجویی، خودنمایی، تنبلی و ... آن را گِل‌اندود کند.

ارسال نظرات