خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در گفتگو با بسیج خبر داد:
سرهنگ دوستدار، از برگزاری دوره‌های چهار روزه توانمندسازی مدیران فضای مجازی فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۷۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

سرهنگ محمدجعفر دوستدار، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه، با اعلام اینکه اولین دوره توانمندسازی مدیران شهرستان های استان فارس به مدت 4 روز از اول شهریور ماه در شیراز برگزار می شود، اظهار داشت: پیش بینی می کنیم حدود 70 نفر از مدیران فضای مجازی از نواحی و اقشار استان در این دوره شرکت کنند.

دوستدار گفت: توصیه های مقام معظم رهبری به اهمیت فضای مجازی و نیز فضای عمومی جامعه، سپاه را به این نتیجه رسانده که در این حوزه هم جهت مدیریت و فرهنگسازی باید ورود کند.

وی با بیان اینکه با توجه به معرفی مسئولین جدید فضای مجازی در شهرستانها، نیاز به دوره های توانمندسازی آنها احساس می شد تصریح کرد: شبکه سازی و کار تشکیلاتی، فناوری های نوین، حضور هوشمندانه در رسانه و فضای مجازی، سواد رسانه ای، سواد بصری و تکنیک های تولید محتوا، خبرنگاری موبایلی، کارآفرینی در فضای مجازی، مدیریت در فضای مجازی، امنیت در فضای مجازی، اخلاق در فضای مجازی و بیانیه گام دوم انقلاب، از جمله سرفصل های این دوره می باشد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس ضمن بیان اینکه این دوره با حضور اساتیدی از استان و تهران برگزار می شود، تصریح کرد: مهمانان ویژه ای هم از جمله مسئول مركز مپتا سازمان فضای مجازی بسیج، آقای ابوالحسنی تهیه کننده مجموعه "دیرین دیرین" و مسئولین استانی را خواهیم داشت.

دوستدار، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای توانمندسازی مسئولین فضای مجازی دانست و افزود: در این دوره، در کنار آموزش، فعالیت های سازمان فضای مجازی سپاه هم تشریح خواهد شد.

به گفته وی، در تداوم این دوره ها، دوره های حضوری و غیرحضوری دیگری هم در طول سال انجام خواهد گرفت و بعد از دوره های غیرحضوری، دوره های استانی و کشوری هم برگزار می شود.

دوستدار در ادامه به برنامه های این سازمان جهت آموزش خبرنگاران افتخاری از پایگاه های مقاومت حوزه ها و نواحی مختلف اشاره کرد و گفت: در طول سال برای این افراد دوره های آموزشی از جمله دوره های غیرحضوری خبرنگاری داشته ایم و با تعامل خوبی که با روابط عمومی سپاه استان صورت گرفته، چندین دوره برای طول سال تعریف شده که این دوره ها هم برای تداوم توانمندسازی خبرنگاران افتخاری سپاه و بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها