آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه ۲۵ مرداد گفت: گروه های جهادی مصداق عمل صالح برخواسته از ایمان است، نماد انقلابی بودن در شرایط کنونی هستند و به همین خاطر باید همه مسئولان و تمامی نهادها و دستگاه هایی که می توانند به این عزیزان کمک کنند.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۷۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳

گروه های جهادی نماد انقلابی بودن در شرایط کنونی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه شهر بوشهر گفت: عید غدیر و این واقعه در تاریخ اسلام و تاریخ بشریت نقطه حساس اسلام و تاریخ است، کانون اتصال حقانیت و راه انبیاء به ویژه راه خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) به حقیقت دینی در طول تاریخ آینده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه غدیر مهمترین حادثه و واقعه الهی است ادامه داد: غدیر مهمترین حادثه و واقعه الهی در سراط نجات و کمال است و به همین خاطر در لسان بزرگان دین غدیر را عیدالله الاکبر گفته می شود و دارای احکام خاصه ای است.

امام جمعه شهر بوشهر تاکید کرد: گروه های جهادی الآن بهترین خدمات دارند به جامعه می دهند، جوانان انقلابی، مؤمن، پای کار ، دانشجو، طلبه، اقشار مختلف مردم آمده اند و دست به دست هم داده اند و مشکلات جامعه، ریز و درشت را دارند بر طرف می کنند.

آیت اللله صفایی بوشهری افزود: این گروه های جهادی مصداق عمل صالح برخواسته از ایمان هستند، نماد انقلابی بودن در شرایط کنونی است و به همین خاطر باید همه مسئولان و تمامی نهادها و دستگاه هایی که می توانند به این عزیزان کمک کنند صادقانه و با تمام توان به این مجموعه ها کمک کنند.


خطیب نمازجمعه بوشهر ادامه داد: در تمامی عرصه ها این عزیزان گاهی کار فرهنگی و گاهی کار عمرانی می کنند، گاهی خانه فقرا را تعمیر می کنند، گاهی جاده می سازند، گاهی احیاء مسجد می کنند، کمک به کشاورزان می کنند و هر کاری که در یک منطقه مرحوم نیاز است این عزیزان کمک می کنند.در یک کلام این حرکت های جهادی خدمتی انقلابی و الهی به محرومان و نیازمندان است و همه باید در این عرصه یاری و کمک کنند.

آیت الله صفایی بوشهری یادآور شد: روز شنبه مصادف است با میلاد امام هادی (ع) و سالروز بازگشت آزادگان عزیز دفاع مقدس است. هم تبریک عرض می کنیم و هم گرامی می داریم. این عزیزانی که نماد تلاش های جهادی و انقلاب و سراسر صبر و مقاومت و شعور انقلابی هستند. تلاش کردند، جهاد کردند، اسیر شدند، صبر کردند، آنجا مقاومت کردند و افتخار برای اسلام و ایران آفریدند و بنابراین از مسئولین مرتبط تقاضا دارم نسبت به این عزیزان توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: مرداد روز جهانی مساجد است. مساجد مرکز معرفت آموزی دینی و جایگاه عبادت الهی و کانون کارآمد بصیرت سیاسی با رویکرد جذب نوجوان و جوان . باید مساجد ما احیاء و طراحی شوند و ان شاءالله شرایطی فراهم شود که مساجد ما دارای این ویژگی ها باشد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها